Mô tả công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
Handle incoming calls when needed and take action as necessary
Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
Receive, deliver and manage materials
Order, receive and manage general purchases for the center
Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
Channel the center's facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
Handle incoming calls when needed and take action as necessary
Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
Handle guest registration for online sales & marketing events
Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
Receive, deliver and manage materials
Order, receive and manage general purchases for the center
Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
Channel the center's facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu cầu công việc
Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
Energetic, friendly and customer-oriented
Computer literate and proficient with inventory control
Passion for speaking English
Willing to work in shift
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Tiền thân TỔNG CÔNG TY SÔNG ĐÀ - CTCP là một doanh nghiệp nhà nước được thành lập từ năm 1961 (Quyết định số 214/TTg ngày 01/6/1961 của Phủ Thủ tướng về việc thành lập Ban chỉ huy Công trường thuỷ điện Thác Bà).
Ngày 26/3/2018, Tổng công ty Sông Đà đã tiến hành Đại hội đồng cổ đông lần đầu chính thức chuyển đổi từ mô hình Tổng công ty nhà nước sang mô hình Tổng công ty cổ phần; Tiếp tục kế thừa gần 60 năm hình thành và phát triển, Tổng Công ty tiếp tục tập trung vào các lĩnh vực kinh doanh chính là xây dựng các nhà máy điện, cơ sở hạ tầng, giao thông, nhà máy công nghiệp, công trình dân dụng; chế tạo và cung cấp nguyên vật liệu, thiết bị xây dựng; công nghệ xây dựng, kinh doanh bất động sản.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo đúng quy định Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Các buổi tiệc tùng, sinh nhật
- Du lịch trong và nước ngoài
- Team Building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Ngày 01/06/1961, Ban chỉ huy Công trường Thủy điện Thác Bà được thành lập theo Quyết định số 214/TTg ngày 01/6/1961 của Thủ tướng Chính phủ.
- Ngày 11/03/2002, Đổi tên thành Tổng Công Ty Sông Đà theo Quyết định số 285/BXD-TCLĐ của Bộ Xây dựng.
- Ngày 30/12/2005, Bộ Xây dựng ban hành Quyết định số 2435/QĐ-BXD về việc chuyển Tổng công ty Sông Đà sang tổ chức và hoạt động theo mô hình Công ty mẹ - Công ty con.
- Ngày 12/01/2010, Thủ tướng Chính phủ ban hành Quyết định số 53/QĐ-TTg về việc thành lập Công ty mẹ - Tập đoàn Sông Đà.
- Ngày 24/10/2012, Bộ Xây dựng ban hành Quyết định số 937/QĐ-BXD về việc đổi tên Tập đoàn Sông Đà thành Tổng Công ty Sông Đà.
- Ngày 12/02/2018, là ngày giao dịch đầu tiên trên sàn UPCoM với giá tham chiếu là 11,100 đ/CP.
Mission
Đóng góp vào sự phát triển kinh tế-xã hội đất nước bằng cách cung cấp các nhiệm vụ về lĩnh vực xây dựng và phát triển các nguồn lực thiên nhiên, đồng thời tập trung trợ lực đầu tư và phát triển các dự án trong lĩnh vực năng lượng, môi trường, du lịch và bất động sản.