TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
At TikTok, our people are humble, intelligent, compassionate and creative. We create to inspire - for you, for us, and for more than 1 billion users on our platform. We lead with curiosity and aim for the highest, never shying away from taking calculated risks and embracing ambiguity as it comes. Here, the opportunities are limitless for those who dare to pursue bold ideas that exist just beyond the boundary of possibility. Join us and make impact happen with a career at TikTok.
Description
E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Quality Assurance Specialist to be responsible for maintaing an effective QA processes within the service delivery team. For new country launch, the role is also responsible for the SOP setup, local language translation, system and process test to meet the launch readiness requirements.
Roles & Responsibilities
- Ensure quality framework is in place based on the business types/facts by coordinating across regions and stakeholders.
- Implement clear overall quality strategy with scalable process, tools and systems that allow efficient monitoring of performance versus target.
- Access quality issues, conduct root cause analysis, recommend insights, develop improvement plans, and collaborate with operations team to improve quality performance.
- Research and understand customer expectations and needs to drive their satisfaction.
- Identify and develop individualized and group training plans to address varying needs.
- Effectively communicate updates and developments with team members, trainers and management.
- Produce statistical reports and insights on quality performance.
- Proactively identify and resolve issues impacting the service delivery team by working with team, peers, and management.
- Implement policies and processes to ensure a positive, productive work environment, build team morale, and recognize employee achievements.
- Contribute to special projects, that enhance the business, including projects involving root-cause analysis of weak performance metrics, service readiness projects, and tools projects as assigned or requested by management.
- Conduct trend analyses on customer satisfaction and other core measurements. Implement strategies to improve future operation results.
- Work with the Readiness, SOP, Training and System teams to optimize new and existing processes impacting customers/sellers/creators.
- Maintain the weekly/monthly/bi-monthly reviews with teams and internal stakeholders.
Qualifications
- BA/BS degree or equivalent practical experience.
- Experience building, managing and influencing relationships with internal stakeholders, using data to generate insights and solving complex problems.
- People-oriented, self-motivated and able to thrive in ambiguity and in a matrix environment.
- Ability to function independently and within team environment
- Experience in eCommerce or marketplace platform is a plus.
TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Trường Cao đẳng Lý Thái Tổ được thành lập theo Quyết định số 1133 ngày 12/08/2019 của Bộ trưởng Bộ Lao động – Thương binh và Xã hội với nhiệm vụ đào tạo ba cấp trình độ: Cao đẳng, Trung cấp và Sơ cấp.
Trường đứng chân trên địa bàn Phường Đình Bảng, Thị xã Từ Sơn, Tỉnh Bắc Ninh - một thành phố trẻ đang trong quá trình công nghiệp hoá mạnh mẽ, với vị trí đắc địa là cửa ngõ thủ đô Hà Nội. Bắc Ninh được biết đến là nơi tập trung của nhiều khu công nghiệp lớn như: VSIP, Tiên Sơn, Yên Phong... Đây là các khu công nghiệp hội tụ các doanh nghiệp hàng đầu về công nghệ cao cũng như các doanh nghiệp phụ trợ cho các tập đoàn lớn như Samsung, LG, Canon, Hồng Hải - các tập đoàn hàng năm có nhu cầu tuyển dụng nhân sự rất lớn để phục vụ nghiên cứu và phát triển sản xuất.
Với cơ sở vật chất, thiết bị tiên tiến, hiện đại phù hợp thực tiễn sản xuất, với mục tiêu đào tạo nguồn nhân lực chất lượng cao giỏi về kỹ năng nghề nghiệp, có khả năng sử dụng ngoại ngữ trong công việc, đặc biệt có khả năng tiếp cận và thích nghi nhanh với văn hoá của doanh nghiệp. LIC cam kết 95% sinh viên được đào tạo trong lĩnh vực Cơ khí và Điện - Điện tử sau khi tốt nghiệp sẽ có việc làm đúng ngành nghề đào tạo và đáp ứng yêu cầu của người sử dụng lao động.