Việc làm Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)

Cập nhật 08/01/2025 20:11
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Trường Quốc Tế Song Ngữ Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)
Advisor, Customer Value Management (40001641)
Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)
11 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 15 - 16 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The job holder is responsible for the PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).

Key Accountabilities (1)
Customer Value Management (CVM) for all Customer segments under the management of Division

  • PnL management of customer segments in line with strategic objectives; coordinate business plan development activities and select priority actions for each period to generate revenue and optimize costs, achieve target profit in line with the bank's strategy, and manage key impact indicators (drivers) by each segment to optimize customer lifetime value (CLV).
  • Identify opportunities and gaps (GAPs) of different categories to come up with success metrics; plan and identify actions to be implemented through close coordination with the Business Analysis unit (BF - Finance) and the DA Division.
  • Coordinate with DA Divison in establishing the Next Best Offer (NBO) model and ensure timely implementation, the right interaction channel according to each target customer segment.
  • Manage target indicators/customer identification models for segments and sub-segments through making requirements for DA Division to implement.
  • Closely coordinate with BF unit to develop an effective customer management reporting system, campaign management, customer lifecycle value management based on customer relationships.

Key Accountabilities (2)
Organizational cultural work

  • Ensure management in Division under 3 principles: fairness, transparency and respect.
  • Be an example in building and strengthening corporate culture.
  • Participate in research, organizing the implementation of initiatives and projects to contribute to the implementation of the strategy of the Division
  • Provide expert guidance and coach, guide, and mentor senior officers/officers within the team on the tasks and job skills related to the department's functions and responsibilities.
  • Strictly adhere to the Bank's Labor Regulations.
  • Perform work in accordance with internal policies, regulations, procedures, and guidelines and commit to service level agreement. (SLAs).

Key Accountabilities (3)
Other Duties As Required/directed By The Direct Manager.

Key Relationships - Direct Manager
Head of Strategic Business Planning & Management

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Division, relevant TCB units

Key Relationships - External Stakeholders
TCB's customers and business partners

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • MBA in Economics; Bank; Customer segments or related fields.
  • Foreign Language (English): According to the Bank's regulations

Professional Experience

  • 15+ years of experience in portfolio management, customer engagement management in the finance/banking industry or equivalent organizations.
  • Have in-depth professional experience in data analysis, building a management reporting system to track performance indicators related to customers.
  • Knowledge of reading and analyzing reports on market research, understanding the competitor market..
  • Understand the technology and system background and make some requirements for the data analysis team.
  • Experience in designing customer retention management frameworks, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer life cycle value
  • Experience in project management or E2E management according to the customer journey.
  • Experience and understanding of change management
Khu vực
Báo cáo

Trường Quốc Tế Song Ngữ Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)
Victoria Nam Sài Gòn (Vsss) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng trệt, PV Gas Tower, 673 Nguyễn Hữu Thọ, Xã Phước Kiển, Huyện Nhà Bè, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Trường Victoria Nam Sài Gòn tự hào là ngôi trường đầu tiên tại Nam Sài Gòn được xây dựng và phát triển theo mô hình “Trường học hạnh phúc” của UNESCO.

Là một trường song ngữ có phạm vi tiếp cận toàn cầu, Victoria Nam Sài Gòn kết hợp những gì tốt nhất của nền giáo dục Việt Nam và Anh Quốc, môi trường học tập chu đáo và phương pháp lấy học sinh làm trung tâm.

Chào mừng đến với

Trường Khải Hoàn Nam Sài Gòn

(Victoria School)

Khởi nguồn từ mong muốn kiến tạo một môi trường giáo dục chuẩn quốc tế và xây dựng những giá trị bền vững cho học sinh, Trường TH-THCS-THPT Khải Hoàn- Nam Sài Gòn (Victoria School) đã phát triển nhà trường theo mô hình trường học hạnh phúc- Happy School của UNESCO, lựa chọn các chương trình giáo dục phù hợp triết lý giáo dục của nhà trường cũng như xu hướng giáo dục chung trên toàn cầu, sử dụng các phương pháp dạy học tích cực theo hướng phát triển năng lực nhằm giúp học sinh tìm thấy niềm vui trong học tập, tự tin khám phá sở thích, đam mê của bản thân và có thể định hướng nghề nghiệp tương lai một cách vững vàng.

Hơn nữa, chúng tôi hiểu rằng sự thành công trong tương lai của học sinh bắt đầu từ niềm hạnh phúc trong học tập mà các em đạt được ở ngày hôm nay, vì thế, chúng tôi cam kết mang lại môi trường giáo dục tốt nhất với nhiều trải nghiệm học tập thú vị, giàu cảm hứng để các em thực sự hạnh phúc mỗi ngày trên hành trình khám phá tri thức và trưởng thành của mình. Đến với trường Victoria, Quý phụ huynh hãy thể yên tâm về lựa chọn đầu tư giáo dục cho con mình.

MÔ HÌNH TRƯỜNG HỌC

HẠNH PHÚC

Được khởi xướng bởi UNESCO, dự án "Trường học hạnh phúc" tập trung cải thiện trải nghiệm học đường bằng cách thúc đẩy hạnh phúc, well-being và sự phát triển toàn diện của cộng đồng nhà trường bao gồm học sinh, giáo viên, nhân viên, lãnh đạo nhà trường và phụ huynh.

HÀNH TRÌNH LIỀN MẠCH

KIẾN TẠO THẾ HỆ HẠNH PHÚC

ỨNG DỤNG GIÁO DỤC THÔNG MINH

HỌC THỰC - TRẢI NGHIỆM THỰC

KHÔNG GIAN XANH

Hành trình liền mạch

Với lộ trình từ Tiểu học đến Trung học phổ thông, học sinh sở hữu trọn vẹn cơ hội lĩnh hội tinh hoa kiến thức và được công nhận học lực ở cả hai chương trình Quốc Gia & Quốc tế Cambridge, tự tin trở thành công dân toàn cầu.

Những nghề phổ biến tại Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)

Bạn làm việc tại Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)

Victoria Nam Sài Gòn (Vsss)

Click để đánh giá