Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam

Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe
Hành chính
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam

Cập nhật 12/12/2024 15:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam
Vinpearl Luxury Nha Trang - Hotel Ambassador
Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam
31 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hon Tre island, Vinh Nguyen, Nha Trang

Mô tả công việc

1. Preparations for serving VIP Guests.

  • Prepare, store and clean tools and equipment according to the job requirements;
  • Set up banquets, equipment, tools and instruments, as well as to tend to other meeting-related requests from the VIP Guests, in accordance with the processes and service standards;
  • Serve VIP guests during meetings, banquets... by the standards of service excellence;
  • Keep meeting rooms and areas under management of the department clean and tidy when there are no events taking place;
  • Check and ensure all equipment is fully functional and all amenities are at sufficient quantity, of good quality and are ready to serve the Guests;
  • Deliver the most excellent services to the Guests with exemplary attitudes, quality and speed;
  • Receive requests from the Guests and report back to Restaurant Managers.

2. Take care of VIP Guests.

  • Assist in reception and collaborate in processing guest requests such as changing rooms, generating key cards, receiving visitors, reserve meeting rooms, serving at banquets and providing room service, as well as guiding them in sightseeing.
  • Collaborate with others to process requests from VIP Guests before, during and after their stay via phone or through other points of contact.

3. Shared tasks of the department.

  • Ensure compliance with VinGroup's general service standards and the specific standards of the property. Propose solutions for improving disadvantages. Always serve the Guests by the standards of service excellence while maintaining consistency with the prescribed processes and regulations.
  • Take on duties within specified areas as required by your responsibilities and the job position. Collaborate with other related departments for work coordination.
  • Host or participate in meetings on daily operations.
  • Perform tasks assigned by the upper management regarding collaboration with other departments to deliver the best service quality.
  • 4. Other tasks
  • Perform other duties as directed by the upper management.
  • Always strictly follow the general regulations of the system.

4. System administration and internal operations:

  • Implement approved action plans and conduct reports as required.
  • Implement training plans to enhance skills and learn about the standards, regulations and processes deployed by the department.
  • Comply with the of Regulations & Charters, Standards of Services and Brand of the Company, along with the Processes and Guidelines at work.
  • Be aware in detecting and promptly report risks at work and propose solutions to the upper management.

Yêu cầu công việc

  • Always comply with the rules, regulations and charters of Vingroup.
  • Prove your competency, swiftness and determination in work. Perform tasks with high responsibility, proactivity, without avoiding duties or relying on others.
  • Handle work swiftly and efficiently with a high spirit of service. Quickly, conclusively and satisfactorily solve problems troubling your colleagues, partners and guests.
  • Unbiasedly and sternly tackle behaviors that are not in line with the culture and violate the regulations of Vingroup.
  • Good communicate in English
  • Perfered candiates with ability to comunicate in Korean/ Russian/Chinese

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & benefits
  • Promotion opportunities
  • Accommodation or housing allowance
Khu vực
Báo cáo

Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam
Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Liên minh Hiệp hội Thẩm mỹ Tập đoàn MadeU – Total Beauty Network là Thương hiệu Thẩm mỹ tiếng tăm tại Hàn Quốc với hơn 25 năm tiên phong trong lĩnh vực trẻ hoá nâng cơ. Với 7 địa chỉ làm đẹp uy tín trên khắp Hàn Quốc và mới đây là tại Việt Nam (Viện thẩm mỹ KangJin), tập đoàn MadeU đã và đang mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho những tín đồ làm đẹp. Tầm nhìn của tập đoàn trong tương lai gần là mang tinh hoa công nghệ thẩm mỹ và đội ngũ chuyên gia xuất sắc của mình đi khắp Châu Á và sau đó là khắp 5 Châu với mong muốn mang lại vẻ đẹp tươi trẻ cho cả phụ nữ và nam giới toàn cầu. Tập đoàn MadeU luôn chú trọng sự an toàn của khách hàng, đội ngũ chuyên gia với chuyên môn cao và kinh nghiệm dày dặn luôn ngày đêm nghiên cứu để sáng tạo ra các công nghệ thẩm mỹ vượt trội về hiệu quả so với các công nghệ cũ trước đây. VTM KangJin là chi nhánh thứ 7, cũng là chi nhánh đầu tiên của Liên minh Hiệp hội Thẩm mỹ Tập đoàn MadeU – Total Beauty Network từ Hàn Quốc tại Việt Nam.

Bạn làm việc tại Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam

Viện Thẩm Mỹ Kangjin Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo