Vị trí giám đốc Phát triển Kinh doanh Kênh PRUVenture – phụ trách miền báo cáo trực tiếp cho Giám đốc cấp cao kênh PRUVenture. Người đảm nhận vị trí này có trách nhiệm hoạch định và quản lý kế hoạch cho kinh doanh cho khu vực được giao, đảm bảo phát triển theo mục tiêu kinh doanh toàn kênh PruVenture và của công ty.
- Build-up the full-time agency sales model
- Collaborate with PRUVenture management team to build-up the successful full-time agency sales model to support Prudential to play the role model in the insurance market.
- Stay vigilant and keeping abreast with market development and competition to timely response in terms of product, business strategy and sales tactics.
- Business Development/ Phát triển kinh doanh
- Develop the PRUVenture Implementation Plan & Direction in assigned territory focusing on developing & accelerating young & dynamic full-time agents, sales leaders, high educated generation to focus on growing young customer segments.
- Design and implement the PRUVenture development strategy, including management framework, business action plans and channel expansion in assigned territory.
- Be responsible for overseeing the consistent delivery of sales acquisition of the assigned territory, while maintaining service excellence by ensuring every contact with customer are optimized and delivering incremental value.
- Be responsible for APE contribution by leading Business Development Managers and Pru-Planners of the delegated Region to achieve and exceed the APE Target; Closely monitoring the Region monthly APE performance and timely address sales performance issue to minimize Channel’s business impact.
- People Management and Development / Quản lý và phát triển con người
- Be accountable for attracting & retaining the good people by strictly adhering to i) the Recruitment & Selection criteria/process; ii) the structured training program; iii) Pru-Planner, Urban Manager, Urban Director career roadmaps; and iv) Business Development Manager career roadmap.
- Build succession pipeline & develop capable talents for The PRUVenture in assigned territory by providing frequently sales coaching/ development coaching to BDMs/ ARSHs.
- Be accountable for sales quality and customer services by frequently/timely conducting sales coaching and providing service guidance to BDM and Pru-Planners to address all quality & service issues.
- Be responsible for deploying and managing the implementation of Training Program together with Training Team.
- Operation, Risk Management & Other/ Vận hành, Quản lý rủi ro và các công việc khác
- Direct the enforcement of need-based sales process, policies & procedures, local regulations, internal control & operational risks to ensure full adherence to PVA legal and regulatory requirements across the functional area.
- Be responsible for effectively planning and controlling budget for The PRUVenture in assigned territory.
- Provide advice/ consultancy based in market intelligence & participate in designing an effective incentive/ compensation plan to create pay for performance culture and to increase Pru-Planner’s motivation.
- Other tasks and projects as assigned by managers.
Job Requirements/ Yêu Cầu
Qualifications / Bằng cấp
- University degree in Business Administration/ Finance and Banking/ Economics/ Insurance
- Advantage: Master’s degree
- More than 7 years of experience in frontline sales & customer management
- Working experience in Finance & Banking and/or Insurance industry
- Good understanding of Insurance market and Financial services in Vietnam
- Good command of English in both writing and speaking
Knowledge and skill / Kiến thức và kỹ năng
- Leadership & managerial skills Có kỹ năng quản lý tốt
- Strategic planning, Analytical Thinking and Project Management - Xây dựng kế hoạch chiến lược, phân tích và quản lý dự án
- Sales & Services Management - Quản lý Kinh doanh và Dịch vụ
- Interpersonal Sensitivity, Team Building & Motivation - Nhạy bén, sắc sảo trong việc quản lý, giao tiếp và động viên nhân viên
- Assertive, Persuasive and influencing - Có khả năng đàm phán, quyết đoán trong công việc và thuyết phục người khác.
- Strong business acumen and ability to continually make trade-off decision and build consensus. Có tư duy kinh doanh nhạy bén và có khả năng đưa ra những quyết định mang tầm ảnh hưởng lớn.
- Leadership Capability Model – Advanced level Mô hình năng lực lãnh đạo – Có khả năng ứng dụng thành thạo
- Core values application
ZKTeco Co., Ltd (Gọi tắt là ZKTeco) là doanh nghiệp được biết đến với lĩnh vực xác minh sinh trắc học là kỹ thuật cốt lõi. ZKTeco cống hiến ở cả ba ngành công nghiệp bao gồm Công nghệ nhận dạng bằng sinh trắc học, Quản lý lối vào ra thông minh cho người và xe, Giải pháp văn phòng thông minh dựa trên nền tảng đám mây; cung cấp toàn bộ dịch vụ cho người dùng toàn cầu, người dùng cấp doanh nghiệp và người dùng cá nhân.
ZKTeco có khoảng 3.600 nhân viên trên toàn cầu, trong số đó có hơn 1.000 nhân viên R & D và 450 nhân viên nước ngoài. Doanh nghiệp sở hữu 14 công ty con và 29 chi nhánh tại Trung Quốc, 38 công ty con tại Hồng Kông, Macao, Đài Loan và nước ngoài (Tính đến tháng 6 năm 2020).
ZKTeco có các trung tâm phát triển, thiết kế và cải tiến tại Ấn Độ, Đông Quan, Hạ Môn và Đại Liên. Hiện nay, các kỹ thuật và sản phẩm thông minh của ZKTeco được hầu hết 500 doanh nghiệp hàng đầu trên thế giới áp dụng và lĩnh vực hoạt động kinh doanh đã bao phủ hơn 100 quốc gia và khu vực
ZKTeco đã nhận được sự công nhận toàn cầu khi lọt vào Top các đề cử; được Tạp chí a & s xếp hạng Top 14 trong hạng mục “50 công ty an ninh hàng đầu toàn cầu năm 2020”, vinh dự được HR Tech Outlook chọn là “ một trong 10 nhà cung cấp giải pháp HRMS hàng đầu 2019” và “ thuộc Top 30 về đổi mới công nghệ năm 2019” của cơ quan Bán hàng & Tích hợp Bảo mật. Năm 2015, ZKTeco đã được trao “Giải thưởng Sáng tạo ESX” trong Triển lãm Bảo mật Điện tử 2015
ZKTeco giữ vững tầm nhìn, đó là Trách nhiệm, Chính trực, Thực tế và Tuyệt hảo với mong muốn thay đổi thế giới bằng công nghệ cũng như góp phần tạo nên sự phát triển xã hội an toàn và thông minh hơn