- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Wellspring tự hào là một trường học tích hợp tất cả các chương trình giáo dục và môi trường phát triển toàn diện cần thiết cho học sinh (từ tri thức, khả năng tư duy độc lập đến việc xây dựng nhân cách, cảm xúc).
Chương trình đào tạo với cơ sở vật chất hiện đại, phương pháp dạy và học sáng tạo
- Hoạt động ngoại khóa phong phú, đa dạng
- Chương trình thể thao năng động và tiên tiến kết hợp với các huấn luyện viên chuyên nghiệp Quốc tế.
- Công tác chủ nhiệm luôn theo sát hành trình phát triển của mỗi bạn học sinh; kết nối giữa Nhà trường và Phụ huynh học sinh trong việc giáo học sinh hiệu quả
- Môi trường học tập được chăm sóc cả về dinh dưỡng, y tế và các dịch vụ đưa đón, bán trú, nội trú chất lượng cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Chính thức đi vào hoạt động từ năm học 2011 - 2012, trường Phổ thông Song Ngữ Liên cấp Wellspring (trường PTSNLC Wellspring) nằm trong hệ thống trường học do Công ty Cổ phần Đầu tư và Phát triển Giáo dục S.S.G (thuộc Tập đoàn S.S.G) xây dựng tại Hà Nội và TP Hồ Chí Minh. Wellspring Hà Nội tự hào là trường Phổ thông Liên cấp Song ngữ đầu tiên tại Việt Nam, được Hội đồng Khảo thí Chương trình Phổ thông Quốc tế Đại học Cambridge – CIE – Vương quốc Anh trực tiếp công nhận chính thức là Trường chuẩn Cambridge cho cả 3 cấp học (Tiểu học, THCS, THPT).
Mission
Các chương trình học luôn được đổi mới, cập nhật sáng tạo bởi đội ngũ các nhà giáo dục và giáo viên say mê, giàu ý tưởng. Giáo viên được đào tạo liên tục các khóa học trong và ngoài nước để xây dựng những chương trình mở với nhiều cơ hội để học sinh cùng tham gia sáng tạo như: Chương trình Việt Nam với nhiều thay đổi trong phương pháp dạy và học, Chương trình Quốc tế và Công nghệ Thông tin theo chuẩn Hoa Kỳ, chương trình STEM & Robotics, v.v...
Review Wellspring International Bilingual School
Cơ hội tốt để tích lũy kinh nghiệm. (GL)
Trường học tốt cần RẤT NHIỀU cải tiến
Công việc tuyệt vời cho một giáo viên không đủ tiêu chuẩn