Job Responsibilities
1. Formulate and implement effective sales campaigns across various channels within the assigned region, aimed at achieving and exceeding sales turnover and financial return.
2. Design tactics to enhance customers’ engagement, retention, and loyalty within the region (including but not limited to retail stores, chain stores, and distributors).
3. Optimizing marketing plans through monitoring market dynamics and understanding competitors.
4. Organize and participate in marketing activities to enhance brand awareness and product sales, taking responsibility for regional targets.
5. Train the sales team to maximize overall performance.
Job Requirements
1. Minimum 3 years of sales experience in the Maternal and Infant Industry, Hardware and Accessories industry, or Homeliving industry(any one of the mentioned industry is acceptable).
2. Ability to communicate and work using Chinese or English.
3. Sound knowledge of the assigned market and a solid customer base.
4. Excellent sales skills and the ability to manage customer relationship.
5. Strong capabilities in market analysis and business planning.
Được thành lập vào năm 2015, Tập đoàn XINGYUN hiện nay đã trở thành công ty dẫn đầu về thương mại điện tử trên toàn cầu và có hệ thống dịch vụ toàn diện cho hàng hóa toàn cầu tại Trung Quốc. Tập đoàn XINGYUN hiện có hơn 3.000 nhân viên trên toàn thế giới. Với chiến lược phát triển dựa trên nhiều trụ sở chính tại Thâm Quyến, Hàng Châu, Thượng Hải, Hồng Kông và Singapore, Tập đoàn XINGYUN cũng đã thành lập các công ty con tại 72 quốc gia và 1 khu vực trên thế giới, bao gồm cả ở Đức, Nhật Bản, Úc, Việt Nam…