- Responsible for leading execution of ITM calendar/ monthly trade activities at North & Central to maximize the awareness & productivity of Suntory PepsiCo’s brands at POPs
- Develop local activities to address/ capture all customize local insights to help local sale team in achieving local objectives
- Drive and Ensure effectiveness of execution (monitoring, tracking, payment):
- Building execution plan with full market insight.
- Influance and guide for sale how to execute.Implement all execution & manage budget of all ITM programs (owner of allocation down to Channel/ Distributor/ SS/ route, DCR..)
- Leading deployment all monthly activities to Sale frontline down to DCR level. (monthly DCR web-bex, monthly sale sup meeting….)
- Daily/ Weekly/ Monthly tracking, monitoring all monthly activities.
- Owner of all payment to customers/ distributors OTIF of all monthly trade activities.
- Develop local activities to address/ capture all customize local insights to help local sale team in achieving local objectives
- Work and well alignment with sinor level - SD in term of KPIs, action plan.
- Got all feedback (Sale/ market) and Evaluation key programs to highlight bright spots & hot spots with clear learning & communication.
- Provide customer insight/ local competitor information to Trade Cat team & SDs.
- Ensure effectiveness in cross functional alignment activities; Efficiently work with other parties (external & internal)
- Align with Sale team & channel operation team to organize Trade events (Products launching; DCR or Customer conference)
- Other:
- Coaching their staffs/ build winning spirit to deliver assigned tasks OTIF.
- Other tasks assigned by their line manager
- University degree in any disciplines.
- At least 04 years of work experience in Sales/ Marketing/ Trade Marketing, FMCG preferred.
- Trade Marketing knowledge and understanding of retailer/shopper behavior/insights.
- Analysis skill. Able to translate from data into insights.
- Good communication, influencing.
- Leadership, proactive and result-oriented.
- Competent English
- Computer skill – Excel, Power Point
ABV mở cửa chào đón những khách hàng đầu tiên vào năm 2014 tại tòa nhà di sản mà nay là Khách sạn Southbridge ở China Town, Singapore. Với lượng người theo dõi tốt và được truyền miệng, đã phát triển từ chỉ 1 địa điểm trong khu vực du lịch đến một vài địa điểm ở khu trung tâm Singapore. Giờ đây, sự kết hợp giữa Quán bar, Quán cà phê, Nhà hàng và Cửa hàng bán lẻ tập trung vào các sản phẩm rượu đã có mặt tại Việt Nam để mang đến cho bạn thêm hạnh phúc và sự cân bằng giữa công việc và cuộc sống. Khi khách hàng đến với chúng tôi, họ được chào đón bằng nhiều loại rượu mạnh, rượu vang và bia từ khắp nơi trên thế giới. ABV là cửa hàng hàng đầu của nhiều công ty rượu lớn khác nhau như Beam Suntory, Asahi International, Treasure Wines, v.v. Cách tiếp cận của chúng tôi rất đơn giản: Đồ uống chất lượng phải chăng Ăn uống hiện đại & bình dân Trải nghiệm tiêu dùng thú vị với giải trí