Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Collaborate to jointly establish, maintain and lead business relationships with clients, demonstrating the company‘s spirit and values through each work for clients.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Manage and maintain financial performance of multiple projects by tracking and forecasting PnL.
- Making decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Responsible for evaluating quality management reports from direct report; Ef ective management of solutions to ensure operational ef iciency.
- Monthly & other BAU reports.
WORK LOCATION & WORKING TIME: ON-SITE in JAPAN
- Tokyo City, Ikebukuro: Weekday 10:00 AM - 7:00 PM
- Or Okinawa City, Naha: Weekday 9:00 AM - 6:00 PM
Yêu Cầu Công Việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as a senior operation manager in a BPO environment.
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Fluency in English (must have CERT level C1).
- Priority is given to candidates with additional Japanese proficiency.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: - 3 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance. - Lương: Cạnh tranh
Asia Pacific Corporation (APC) chuyên sản xuất các loại: Cốc giấy, Ly giấy, Tô giấy, Túi giấy uống nước cao cấp dùng cho đồ uống nóng, lạnh, các loại Bao bì Thực phẩm, Dược phẩm, Mỹ phẩm bằng giấy cao cấp đòi hỏi cao về chất lượng, sự nghiêm ngặt về an toàn vệ sinh thực phẩm và thân thiện với môi trường.
Trong suốt chặng đường phát triển vừa qua, APC đã luôn tự hoàn thiện và không ngừng nỗ lực đầu tư các công nghệ hiện đại, tiên tiến nhất, nghiên cứu, phát triển những sản phẩm có chất lượng cao nhất, kiên định với mục tiêu và sứ mệnh duy nhất đó là "Làm gia tăng giá trị, chất lượng, tính tiện ích cho Thực phẩm, Dược phẩm, Mỹ phẩm và Đồ uống" và tự hào là một trong những doanh nghiệp Việt Nam luôn đi đầu trong việc quan tâm đến các sản phẩm, dịch vụ hữu ích góp phần bảo vệ môi trường và sức khỏe cộng đồng.