Việc làm AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC

Cập nhật 11/10/2024 10:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC
Customer & Partnership Development Manager
AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC 2.8★
5 đánh giá 4 việc làm 13 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Customer & Partnership Development
1.1 Customer development

- Customer acquisition: Develop strategies to attract new customers through targeted outreach, promotions, and marketing efforts.
- Customer retention & loyalty programs: Design and manage loyalty initiatives to enhance customer retention and repeat purchases.
- Boost category penetration: By promoting underutilized product lines, driving larger and more diverse purchases.
- Data-driven insights: Analyze customer data and trends to identify opportunities for personalization and upselling.
1.2 Partnership development
- Identify strategic partnerships: Research and identify potential partners (brands, platforms, hospital or others retailers…) that can help recruit new customers.
- Customer-focused collaborations: Develop and execute partnership initiatives that are primarily focused on customer acquisition, including referral programs, co-branded marketing campaigns, and incentive-driven collaborations
- Negotiate & manage agreements: Lead partnership negotiations and manage ongoing relationships with partners to ensure mutual value and growth.
2. Collaboration & Leadership
- Cross-functional collaboration: Work closely with related teams to ensure cohesive customer and partnership strategies.
- Team leadership: Mentor junior team members and provide guidance on best practices for customer engagement and partnership management.
- Performance tracking: Monitor KPIs related to customer satisfaction, partnership performance, and adjust strategies as needed.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor degree in Marketing, Business administration, Economics or related field is preferred.
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development, customer relationship management, or partnership development.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.

Benefit

- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement

- Fast promotion opportunities based on personal ability

- Work in a dynamic, open, creative environment

- Regular training, company team building, birthday bonus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Phu My Hung Tower, Hoàng Văn Thái, Khu đô thị Phú Mỹ Hưng, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 27 - 34
  • Thời gian làm việc: Working time: 8:30 - 17:30 Monday - Friday
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC
AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, Tòa nhà King Building, số 7 Chùa Bộc, Q. Đống Đa, Hà Nội, Hanoi, Vietnam

AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC là công ty nền tảng công nghệ - kết nối các hệ thống Wi-Fi miễn phí thành một mạng lưới (AWING Network) quảng cáo rộng lớn. Vì vậy, chúng tôi cũng là đơn vị có kinh nghiệm hàng đầu trong lĩnh vực tư vấn và xây dựng các hệ thống Wi-Fi quy mô lớn.

Văn hóa làm việc tại AWING nhấn mạng đến tính hiệu quả công việc và làm việc một cách "thông minh" để đạt hiệu quả cao nhất và tốn ít workload nhất.

Môi trường làm việc chuyên nghiệp, cân bằng giữa cuộc sống và công việc, nhân viên hòa đồng và giúp đỡ nhau hoàn thành tốt công việc.


Review AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC

2.8
5 review

11/02/2023
Nhân viên/ Officer tại Hà Nội

Thời gian thoải mái, xin về sớm hay đi muộn vì lý do ngủ quên hay ăn rằm cũng được. Sản phẩm không có gì đặc sắc, nhiều bên đã làm(rv)

11/02/2022
Chief Marketing Officer – CMO tại Hà Nội

Công ty tuyển dụng không rõ ràng, tuyển AM nhưng vào bắt làm BD hoàn toàn .Chế độ không rõ ràng, quy chế thay đổi theo cảm xúc lên xuống của CEO(rv)

05/12/2020
Nhân viên IT.. tại Hà Nội

Công ty nhỏ, team it nhỏ không có PO BA (RV)

Những nghề phổ biến tại AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC

Bạn làm việc tại AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC

AWING TECHNOLOGIES & MEDIA JSC

Click để đánh giá