Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working Location: Ho Chi Minh City
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu Cầu Công Việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 90 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 48 tiếng 1 tuần
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Nhật Minh TT là tập hợp những người giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực khuôn mẫu chính xác và sản phẩm nhựa kỹ thuật cao với hơn 70 nhân viên và tổng diện tích nhà máy lên đến 7500m2.
Hoạt động chính:
- Thiết kế và chế tạo khuôn mẫu chính xác
- Gia công ép nhựa
- Gia công chi tiết cơ khí.
Áp dụng hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2015 vào quy trình sản xuất, Nhật Minh cam kết đem lại sự hài lòng tuyệt đối cho khách hàng với:
- Sản phẩm chất lượng cao - Giá thành cạnh tranh.
- Thiết kế và chế tạo trong thời gian nhanh chóng
- Dịch vụ sau bán hàng tốt nhất gồm
- Bảo hành từ 300.000 đến 1.500.000 lượt ép (6 tháng hoặc 1 năm tùy theo yêu cầu của khách hàng)
- Cứ 3 tháng một lần, sản phẩm sẽ được bảo trì tại nhà máy của khách hàng trong suốt thời gian bảo hành (Khu vực TP Hồ Chí Minh và các tỉnh thành lân cận)
- Luôn sẵn sàng có mặt khi quý khách hàng yêu cầu trong vòng 24 giờ
Hiện tại, Nhật Minh là nhà cung cấp các chi tiết nhựa của các công ty Nhật bản như Organ Needle, Hoya Lens, Daiya, Murakami, Richell, Aqua, Hirashita Gousei,..