Mô tả công việc
1. HR - Calculate salary, insurance of employees, PIT for expatriates; - Make Labor Contract.
2. Basic accounting: - Control Due date of AR and AP Invoice, follow up payment of customer and suppliers; make monthly Overdue debt report. - Manage Bank Account and bank transactions; - Input PO into SBO system;
3. Administration responsibilities: - In charge of keeping Company’s seal/ stamps; - Hotel, air ticket booking when being requested; - Company cars management and arrangement; - In charge of ordering and stock checking of stationery, office facilitiesand technical equipment to ensure the quantity is always available; - Follow up supplier contracts; - Prepare visa, resident card and work permit for expatriates; - Support for company events (if any).
4. Reception responsibilities: - Guest receiving; - Telephone receiving and answering; - Correspondence/ Documentation in - out;
5. Other office works as assigned by the company.
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:English fluency
No. of experienced year: At least 2 years experiences in HR and Administration
field.
Key experience:
Must
- Time management
- Negotiation skill
- Good knowledge about Labor law and social insurance law.
Quyền lợi được hưởng
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
■Working conditions/Benefits :
- Working period: 8 months
From Dec. 02, 2024 To Aug. 1,2025
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year
- Company bus from Hanoi Centre, or transportation allowance.
- Annual company trip, Team building.
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package.
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Can do WFH 1 time per week.
Được Phòng cảnh sát quản lý hành chính về trật tự xã hội PC13 cấp giấy chứng nhận đủ điều kiện về an ninh trật tự để kinh doanh dịch vụ bảo vệ số 103/PC13 ngày 23/12/2006, được Sở kế hoạch và đầu tư thành phố Hà Nội cấp giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh về dịch vụ bảo vệ số 010315316 ngày 12/01/2007. Cùng với đội ngũ lãnh đạo có bề dày lâu năm kinh nghiệm trong ngành công nghiệp an ninh đã thành lập ra Công ty Cổ phần Dịch vụ Bảo vệ Sao Việt.
Công ty Cổ phần Dịch vụ Bảo vệ Sao Việt là Công ty chuyên cung cấp về dịch vụ bảo vệ chuyên nghiệp cho các nhà máy, xí nghiệp, doanh nghiệp, các tổ chức chính phủ và phi chính phủ, các toà nhà, bệnh viện, trường học, nhà riêng, các ngân hàng, công trường, showroom trưng bày sản phẩm, các khu công nghiệp và khu chế xuất... Đồng thời cung cấp trang thiết bị, công cụ hỗ trợ bảo vệ hiện đại nhất trong lĩnh vực dịch vụ an ninh quốc tế.
Sứ mệnh của chúng tôi là cung cấp dịch vụ an ninh chất lượng cao bằng kinh nghiệm, sự chuyên nghiệp và liên tục nâng cao. Với tôn chỉ : "Khẳng định sự chuyên nghiệp bằng chất lượng dịch vụ", sự thỏa mãn của khách hàng chính là danh tiếng và thành tích của Công ty.