Việc làm Công ty Cổ phần 19

Cập nhật 12/08/2024 04:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần 19
HR Admin Staff (English - Chinese Required)
Công ty Cổ phần 19
1 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

*HR affairs:
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews,
process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
*Administration:
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee,
cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms,
welcome guests, security, public area hygene…
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences…
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation…
- Manage and operate media channels such as website, social media…organize conferences, meetings,
internal and external events, Company activities and so on.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Other tasks assigned by Manager

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS: 
- Graduated University (Bachelors); 
- Age from 22-30 years old; 
- Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills; 
- Hard working, proactive and teamwork spirit; 
- Good interpersonal and communication skills; 
- Good organizational and multi-tasking abilities; 
- Maintain good grooming and manner in working environment 
- Experience in shipping lines, logistics would be advantage; 
BENEFITS: 
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation 
- 13th month salary 
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company 
- Annual healthcheck and teambuilding 
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM 
- Other benefits will be discussed during the interview 
- Salary can be negotiable

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
5 Hồ Biểu Chánh, Phường 11, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần 19
Công ty Cổ phần 19 Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 396 đường Quang Trung, Khu Đô Thị Hòa Phong Kéo Dài, Phường Dữu Lâu, Thành phố Việt Trì, Tỉnh Phú Thọ, Việt Nam

Công ty Cổ phần 19 được thành lập tháng 7 năm 2016 với sứ mệnh tạo ra những dịch vụ, sản phẩm tốt nhất của người Việt phục vụ người Việt. Trong quá trình phát triển của mình công ty luôn tự nhắc nhở về các giá trị có thể tạo ra cho xã hội.

Công ty hoạt động chủ yếu trong 3 lĩnh vực: Sản xuất phát triển phần mềm, sản xuất dịch vụ giá trị gia tăng trên nền viễn thông di động và các giải pháp tài chính.

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần 19

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần 19? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần 19

Công ty Cổ phần 19

Click để đánh giá