Việc làm Công ty Cổ phần 19

Cập nhật 12/08/2024 04:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần 19
[Melia Vinpearl Hue] Chuyên Viên Hành Chính Nhân Sự/ Administrative Executive
Công ty Cổ phần 19
1 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 11/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

1. Human Resources:

• Welcome onboard, collect documents and prepare procedures for new staff at Level C or below, check documents, make meal cards, fingerprints, hand over to department

• Welcome onboard casual staff/ interns: Check ID cards, collect documents/information, make gate cards

• Assign shifts/adjust shift assignments on SAP system, control entry/exit times to match shift assignments

• Summarize and submit overtime plans

• Finalize monthly work, finalize leave list, complete leave records

• Reward - discipline procedures and monitor upload to Police

• Coordinate periodic health check-ups

• Register department meals for canteen

• Do casual wages payment: Summarize work, do payment requests, create PR/PO, send payment documents to Cluster HR,…

• Collect insurance payment documents for the Cluster HR Department

• Send employee insurance payment documents to PVI

• Return social insurance books and health insurance cards to employees

• Implement for employees to sign and transfer labor contracts for level C or below, including casual contracts

• Resignation procedures: submit resignation letter, send information to Cluster HR, instruct employees on handover procedures, sign Termination Minutes and Resignation Decision, submit for signature and stamp => return to employees when there is a separate insurance and Resignation Decision.

2. Training

• Monitor and manage state certificates

• Contact, implement, and organize state certificates for Hotel

• Support Head of Department in training implementation: Organize classes, support classes, etc.

• Support Head of Department/ Hotel Manager in organizing bonding and internal communication programs

• Contact and coordinate with the Fire Prevention and Fighting Agency to organize annual fire prevention and fighting drills.

• Popularize information & training programs implemented from Cluster Training; monitor & update progress as required

• Send Training Plan of new month to Cluster Training after summarizing from Departments at the end of the previous month/beginning of the new month

3. Activities

• Plan, create ideas and coordinate the implementation of internal activities for employees (employee birthdays, Melia Talk, skill competitions, holidays, anniversaries, themed activities issued by Melia...)

• Summarize the monthly activities and estimated budget then submit to Cluster Human Resources

• Implement monthly reports on hotel areas then submit to Cluster Human Resources

• Other activities and reports as assigned by superiors

4. Recruitment

• Coordinate and make the hiring requests to cover vacancies with HoDs and is responsible for the publication (internal and external) of vacancies and screening candidates following the policies and procedures defined by HR Cluster. Supports Heads of Department in the selection of team members.

• Promotes greater visibility of job offers through their publication on the social media profiles of other employees and Heads of Department.

• Supports the Heads of Department and Hotel Manager in coordinating interviews.

• Implements and promotes Employer Branding campaigns in hotels after coordinating with the HR Cluster.

• Attends events related to local Schools (University/College/…). Prepares and participates in student hotel visits, promoting experiential events and the participation of Head of Department in their presentation to strengthen our employer brand.

• Together with the Heads of Department, ensures appropriate experiences for interns, monitoring their performance and carrying out the final evaluation.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor Degree
  • English - Good level, written & spoken
  • At least 1-year experience in administration or guest service job.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary and benefits package.
  • Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
  • 13th month salary and holidays.
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần 19
Công ty Cổ phần 19 Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 396 đường Quang Trung, Khu Đô Thị Hòa Phong Kéo Dài, Phường Dữu Lâu, Thành phố Việt Trì, Tỉnh Phú Thọ, Việt Nam

Công ty Cổ phần 19 được thành lập tháng 7 năm 2016 với sứ mệnh tạo ra những dịch vụ, sản phẩm tốt nhất của người Việt phục vụ người Việt. Trong quá trình phát triển của mình công ty luôn tự nhắc nhở về các giá trị có thể tạo ra cho xã hội.

Công ty hoạt động chủ yếu trong 3 lĩnh vực: Sản xuất phát triển phần mềm, sản xuất dịch vụ giá trị gia tăng trên nền viễn thông di động và các giải pháp tài chính.

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần 19

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần 19? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần 19

Công ty Cổ phần 19

Click để đánh giá