Mô tả công việc
- Maintain complete knowledge of the following (to include but not limited to):
+ All hotel features / services, hours of operation
+ Hotel function space, entertainment options, menus and floral decoration options
+ Hotel safety guidelines and evacuation plan
+ Scheduled daily group activities
- Answer incoming phone calls in a pleasant manner using Hotel’s telephone etiquette guidelines. Handle telephone enquiries according to departmental procedure
- Coordinate all group arrangements
- Work with group contacts to facilitate program planning and requirements
- Communicate group needs and specifications to all relevant departments
- Follow up with Post-Conference reports and review group billings
- Input all group bookings and update booking activities in the system on a weekly basis
- Prepare reports, maintain proper records and filing system in accordance to hotel’s sales administration process
- Maintain gifts inventory and coordinate the sending of gifts to clients
- Arrange site inspections for potential clients
- Promote positive relations with clients and attend to all requests expediently and courteously
- Acknowledge and handle clients’ complaints and comments tactfully and efficiently. Report incidents or other irregularities to management
- Up-sell and promote hotel’s facilities and services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management / Events Management
- Minimum 1 year of experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Asiana Plaza – Thương hiệu mang phong thái của một điểm đến lý tưởng cho dòng chảy xu hướng cưới và sự kiện tại TP.HCM. Nổi bật với lối kiến trúc tân cổ điển, tương tác cùng công năng hiện đại, ẩm thực thi vị và phong cách phục vụ hướng đến những trải nghiệm ấn tượng. Thoát khỏi mặc định cứng nhắc của các trung tâm hội nghị, Asiana Plaza lộng lẫy như một giấc mơ ở đáp ứng những quy chuẩn cao nhưng phù hợp ngân sách.
. Asiana Plaza Bình Thạnh: 45-47 Phan Đăng Lưu, Phường 3, Bình Thạnh
. Asiana Plaza Tân Phú: 284-286 Vườn Lài, Phú Thọ Hoà, Tân Phú
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Được tham gia bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp theo Quy định của Pháp luật hiện hành và quy định công ty;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
Được tham gia các hoạt động tập thể sôi động của công ty: Nghỉ mát hàng năm, Teambuilding hàng quý, Gala cuối năm…
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2008.
Mission
- Để lý giải các yếu tố làm nên thành công của các sự kiện doanh nghiệp hay thương hiệu, ta sẽ thấy được trong đó là sự liên kết của: những cơ hội được kết nối, sự đồng lòng của một tập thể, tiếng vang của ý tưởng lớn, hay niềm tri ân và lời chúc mừng. Tương ứng với các yếu tố trên, tại Asiana Plaza, chúng tôi tạo nên một không gian là điểm bao hàm của:
- Các sảnh sự kiện đậm tính thẩm mỹ với hệ thống âm thanh – ánh sáng – tiện ích tối tân cho mọi sáng tạo
- Khả năng tư vấn – hoạch định – triển khai các loại hình set-up chuyên dụng
- Lựa chọn F&B và ẩm thực cao cấp để nhà tổ chức mang đến những trải nghiệp tốt nhất cho khách mời.
- Sự linh hoạt của đội ngũ nhân viên, định hướng đến những trải nghiệm cao cấp