KEY RESPONSIBILITIES:
1. Sales Strategy Development:
Develop and execute detailed sales strategies for the SMB market in the networking, camera, and CCTV product sectors, aligned with the company's overall business objectives.
Define sales targets and formulate plans to achieve those targets.
2. SMB Customer Management:
Establish and maintain relationships with existing SMB enterprise clients, continuously updating their needs and ensuring they receive the best possible service.
Continuously explore and seek new customers in the SMB market and establish new relationships.
3. Consultation and Quoting:
Provide advice on TP-Link products and solutions, delivering tailored solutions to the specific needs of SMB customers.
Prepare quotations and participate in contract negotiations to ensure customer satisfaction and secure agreements.
4. Sales Team Management:
Lead and motivate the sales team to achieve sales targets at both individual and team levels.
Provide guidance and training to team members to enhance their sales skills and product knowledge.
5. Market and Competitive Research:
Stay informed about market trends and SMB market needs.
Monitor competitors' activities and propose competitive strategies.
6. Reporting and Performance Evaluation:
Track and report sales performance metrics, evaluate results and suggest improvements when necessary.
Other tasks as assigned by the BOD.
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree or equivalent in Business, Marketing, or related fields.
- 4 years+ experience in related channels is required
- Having B2B vertical sales customer and experience is preferred
- Proven sales experience, preferably in the networking, camera, or CCTV product industry.
- Excellent communication skills for effective collaboration with cross-functional teams.
- Creative thinking and ability to develop innovative marketing strategies.
BENEFITS:
- Salary range: 25M-35M
- Quarterly and yearly bonuses
- Opportunity to earn recognition through our "Best Staff of the Quarter" award.
- Bao Viet health insurance package and full social insurance
- Free in-house entertainment facilities and snack, coffee, tea
- Join in various team building, team dinner, birthday, and Xmas events.
- Lovely gifts/bonuses from the company: Tet, public holidays, weddings, giving birth, women's day.
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên
Review GTE LOCALIZE ., JSC
Công ty tốt
Lợi ích lớn
Công ty tốt để làm việc