Mô tả công việc
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Update property website with latest promotion, working Corporate member to make requested updates.
- Respond to all daily general media inquiries or refer to an appropriate spokesperson.
- Regularly entertain media introducing new promotions, events, hotels services and facilities.
- Coordinate on-property visits from partners and media, including reservations, amenities, special requests, and dining.
- File and update press database, digital library, and press clippings.
- Supports media relations outreach efforts, including pitching ideas and events, interview facilitation.
- Supports implementation of different communication strategies and campaigns for a variety of media, marketing and public relations programs.
- Write, prepare and review press releases, articles, speeches and marketing materials.
- Collect database and utilize for promoting purpose.
- Negotiate and finalize partnerships to boost the hotel reputation and traffic for F&B outlets
- Prepare monthly and annual marketing report for internal review and corporate
- Regularly audit digital platforms and review with mandatory agencies for solutions of SEO, SEM performance
- Oversee marketing expenses and provide forecast for quarterly marketing budget
- Guide team member with social media strategy and efficient implements
- And other requests from line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly service charge
- 13th month salary
- Opportunity for learning and development
- Annual leave
- 08 days off per month
- Parking, duty meal, uniform, Laundry service
- Eligible for discount for F&B services up to 50%
Yêu cầu công việc
- At least 2 years’ experiences in a position in an international hotel or 4 years relevant work experience.
Yêu cầu hồ sơ
Pls send your CV to hoteljob
Tầm Nhìn
Cona Land trở thành công ty môi giới bất động sản chuyên nghiệp đứng top 1 tại các tỉnh Tây Nguyên. Phấn đấu đến năm 2030 hoàn thành 50.000 giao dịch cho toàn hệ thống.
Giá Trị Cốt Lõi: KHÁT VỌNG & TRÁCH NHIỆM
KHÁT VỌNG
“Đối với mỗi con người Cona, Khát vọng “lớn nhất” đó chính là chinh phục đến trái tim khách hàng bằng việc cung cấp sản phẩm và dịch vụ tốt nhất.”
Vì lẽ đó, Khát vọng trao đi nhiều giá trị đến khách hàng chính là động lực mạnh mẽ thúc đẩy chúng tôi không ngừng nâng cao chất lượng, để đáp ứng cả những nhu cầu khắt khe nhất, đồng thời đem đến giải pháp nhanh chóng và hiệu quả nhất cho khách hàng.
- Luôn có mục đích rõ ràng
- Nghiêm khắc với bản thân
- Không bỏ cuộc
TRÁCH NHIỆM:
Tại Cona, mỗi Cá nhân nói riêng và Tổ chức nói chung đều sẵn sàng chịu Trách nhiệm. Chúng tôi cam kết tính Trách nhiệm cao nhất đối với các hoạt động của Tổ chức.
- Trách nhiệm trong việc tạo ra giá trị cho Khách hàng, Đối tác
- Trách nhiệm với sự phát triển của đội ngũ nhân sự
- Trách nhiệm đối với xã hội và cộng đồng