Việc làm Bất Động Sản Times Pro

Cập nhật 19/12/2024 13:34
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN TIMES PRO
Receptionist Cum Administrative Officer (Contract Via Third Party)
Bất Động Sản Times Pro
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

Our Company reflects the diversity of our employees. At TotalEnergies, the wide variety of talents drives our competitiveness, our ability to innovate, and our attractiveness. Therefore, we welcome differences in age, disability, gender reassignment, pregnancy/maternity, race, religion, beliefs, sex, sexual orientation, and family/parental status. We believe Diversity makes us better.
Key activities:
Receptionist:
- Answer incoming calls on multi-line switchboard, and route phone calls to the appropriate contact within the company.
- Receive guests/visitors at lobby area, determine nature of business, issue visitor passes, and direct them to the appropriate contact within the company to ensure the compliance with Total security policy.
- Ensure internal/incoming post is sorted and ready for distribution to correct personnel.
- Send out internal/external mail and correspondence.
- Update internal telephone list monthly.
Admin Officer:
- Manage contract, process payment and solve complaints of postage service.
- Order and prepare payment for newspapers/ stationary/groceries purchase/ drinking water/coffee/ office rental/ office machine for office.
- Stock and order name card, letterhead, envelope for office.
- Register and prepare payment taxi cards, Grab services.
- Register, follow and payment monthly hand phone cost - 3G service expenses for staff.
- Follow up storage services & make payment.
- Prepare workstation& stationery, Parking card for newcomers.
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the board of management

Yêu cầu công việc

- Bachelor's degree in Business Administration, Economics or relevant majors.
- Has at least 2-3 years of experience as Office Admin or Receptionist.
- Good English communication and interpersonal skills.
- Good at MS Office, especially in MS Excel.
- Good time management and team collaboration.
- High adaptability and flexibility.
- Willing to learn and take on new tasks.
- Professional attitude and appearance.
- Have Customer Service mindset.
- Ability to use Canva will be a plus.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Flexible working environment.
Đào tạo
Professional Training & Development program and mobility opportunity.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN BẤT ĐỘNG SẢN TIMES PRO
Bất Động Sản Times Pro Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Times Pro chuyên cung cấp các dịch vụ bất động sản bao gồm: môi giới, chuyển nhượng, đào tạo ngành nghề bất động sản; tư vấn đầu tư và tư vấn phát triển dự án bất động sản. Với chủ trương phát triển bền vững, đầu tư vào chất lượng bên trong, Times Pro cam kết luôn mang đến những sản phẩm, dịch vụ tốt và uy tín cho khách hàng và đối tác.

Times Pro định hướng trở thành đơn vị phát triển các dự án Bất động sản. Với kinh nghiệm lâu năm và sự am hiểu sâu
sắc đối với khách hàng và thị trường bất động sản, Times Pro tin rằng sẽ trở thành cánh tay đắc lực của các chủ đầu tư, phát triển nên những sản phẩm bất động sản phù hợp với nhu cầu của khách hàng và xu thế của thời đại.

Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản Times Pro

Bạn làm việc tại Bất Động Sản Times Pro? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản Times Pro

Bất Động Sản Times Pro

Click để đánh giá