Mô tả công việc
Perform other tasks as requested by Line Manager.
Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
Carry out check- in and check – out process.
Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
Yêu cầu công việc
Able to work in shifts: Shift 1: 6am- 2pm, Shift 2: 2pm- 10pm, or Shift 3: 10pm- 6am
Graduated from college/university in related field
Proficient in English, fluent communication skills
Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
Quyền lợi
Uniform, free parking
Annual health check, additional health insurance
Clear growth and promoted opportunities
Compulsory SHUI upon full gross salary
Outing trip
13th- month salary, review 6- month KPI bonus (on business results)
Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid- Autumn...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-08 00:40:02
Times Pro chuyên cung cấp các dịch vụ bất động sản bao gồm: môi giới, chuyển nhượng, đào tạo ngành nghề bất động sản; tư vấn đầu tư và tư vấn phát triển dự án bất động sản. Với chủ trương phát triển bền vững, đầu tư vào chất lượng bên trong, Times Pro cam kết luôn mang đến những sản phẩm, dịch vụ tốt và uy tín cho khách hàng và đối tác.