Việc làm BlueCo Global

Cập nhật 20/12/2024 14:46
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần BlueCo Global
[Da Nang, Viet Nam] Technical Support Engineer
BlueCo Global
10 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 26/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Description

We are looking for several engineers to provide world-class support to a US based software application company. We have openings for engineers with various levels of experience, so this is a great opportunity for growth.


The Technical Support is responsible for troubleshooting, replicating, and analyzing issues reported by customers.. This role requires excellent communication skills, a customer-centric mindset, and the ability to troubleshoot and resolve customer inquiries effectively.

Successful candidates will have good English communication skills (reading, writing and speaking), interested in working closely with customers located throughout the US, have the following skills.

Job Requirements

  • Very good in English communication.
  • Work closely with sales, technical support, and other departments to resolve customer concerns efficiently. Troubleshoot and resolve customer issues or escalate them to the appropriate team when necessary.
  • Strong problem-solving and conflict-resolution abilities.
  • Organizational skills and attention to detail.
  • Multitasking ability in a fast-paced environment.
  • Strong sense of curiosity and the ability to quickly & eagerly learn the inner workings of applications are musts.
  • Understanding and usage of incident management systems such as Zoho Desk as well as project management tools such as TargetProcess.
  • Have knowledge of API testing, database technology such as SQL Server and MySQL.
  • Understand the testing process, can write test cases (especially write clear test steps when logging a customer's bug so the QA and development team can reproduce the bug easily)
  • Respond promptly to customer inquiries via call, chat. 
  • Handle customer complaints with empathy and professionalism, ensuring satisfactory resolution. 

Work Place: Da Nang.

Benefits and Incentives

  • Competitive Salary: Attractive and highly competitive salary packages.
  • Healthcare: Premium healthcare insurance with annual check-ups at top-tier hospitals.
  • Performance Bonuses: Annual performance reviews with substantial bonuses and salary increases.
  • Onsite Opportunities: Opportunities to work onsite in Silicon Valley and other locations.
  • Additional Salary: 13th-month salary bonus.
  • Holiday Bonuses: Bonuses for Vietnamese public holidays, special holidays, and personal occasions (e.g., birthdays, newborn baby, marriage, bereavement, sickness).
  • Overtime Compensation: Payment for overtime work.
  • Remote Work: Work-from-home policy with 30 days per year.
  • Tech Support: Personal laptop and monitor support.
  • Company Events: Exciting company trips, team-building activities, New Year parties, sports activities, and monthly birthday celebrations with finger food.
  • Referral Bonus: Incentives for successful employee referrals.
  • Paid Leave: 12 days of fully paid annual leave.
  • Collaborative Environment: Work in a collaborative, innovative, and supportive environment to make an impact in the security industry.
  • Language Skills: Opportunities to speak English with clients.

  • Khu vực
    Báo cáo

    Công Ty Cổ Phần BlueCo Global
    BlueCo Global Xem trang công ty
    Quy mô:
    25 - 100 nhân viên
    Địa điểm:
    Floor 4 – B9 / D6 lane 56 Truong Cong Giai – Dich Vong – Cau Giay

    Blueco Global (BLUECO) cung cấp dịch vụ Phát triển phần mềm Offshore cho các doanh nghiệp trong nước và quốc tế. Được thành lập bởi các kỹ sư phần mềm đầy nhiệt huyết với 15 năm kinh nghiệm, chúng tôi đã xây dựng những sản phẩm đạt tiêu chuẩn quốc tế và hợp tác với các doanh nghiệp, tập đoàn đa quốc gia. BLUECO hiện cung cấp các dịch vụ sau:

    • Quản lý thuế và doanh thu SAP: Cung cấp các chuyên gia về tư vấn, cấu hình, phát triển, triển khai, triển khai và đào tạo cho các dự án thuế hàng đầu.
    • Phát triển phần mềm ra nước ngoài: Sản xuất, phát triển và hỗ trợ phần mềm dựa trên yêu cầu của khách hàng.
    • Bshop365 – Giải pháp phần mềm bán hàng và dịch vụ khách hàng: Cung cấp phần mềm bán hàng và dịch vụ khách hàng hỗ trợ các lĩnh vực khác nhau bao gồm mỹ phẩm, thú y, nhượng quyền thời trang, nhượng quyền siêu thị mini, nha khoa, v.v.

    Tư vấn, đào tạo nhân viên và quy trình phần mềm cho doanh nghiệp: Đội ngũ chuyên nghiệp với kinh nghiệm thực hiện các dự án đa quốc gia của chúng tôi sẽ cung cấp kiến ​​thức chuyên môn cho doanh nghiệp. Chúng tôi cũng giúp khách hàng đào tạo nhân viên và tạo ra một quy trình phần mềm như sau: phân tích, thiết kế, lập trình, thử nghiệm và quản lý dự án.

    Đội ngũ của chúng tôi tại BLUECO rất đam mê và am hiểu về lĩnh vực công nghệ nói chung và phát triển phần mềm nói riêng. Chúng tôi luôn nỗ lực cải tiến hàng ngày với một tâm niệm: “Tiến bộ công nghệ tạo ra kết quả vượt trội trong mọi lĩnh vực kinh doanh của bạn”. Đây chính là động lực thúc đẩy BLUECO mở rộng nhanh chóng với số lượng lớn nhân viên và chuyên gia có chứng chỉ quốc tế về Công nghệ thông tin.

    Những nghề phổ biến tại BlueCo Global

    Bạn làm việc tại BlueCo Global? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

    Logo BlueCo Global

    BlueCo Global

    Click để đánh giá