Các phòng ban đang tuyển dụng tại THE BODY SHOP

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Giáo dục

Việc làm THE BODY SHOP

Cập nhật 01/12/2024 20:36
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
Sales Executive - Bakery Ingredients
THE BODY SHOP
16 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Reporting to the Sales Manager, this position plays a key role for promoting and selling baking ingredients to various customers in Vietnam, including bakeries, pastry shops, and food manufacturers.

Main Responsibilities:

1. Sales Development:

  • Identify and target new potential clients in the bakery sector, including Horeca, independent bakeries, and bakery chains and develop strong customer relationships.
  • Define and implement sales strategies to achieve sales targets and grow market share.
  • Build and maintain strong relationships with existing clients and prospects.

2. Customer Portfolio Management:

  • Leverage a pre-existing network of contacts and relationships within the bakery industry.
  • Regularly update and manage the customer database, ensuring accurate records of interactions and sales activities.

3. Market Analysis:

  • Conduct thorough market research to understand trends, customer needs, and competitive landscape.
  • Provide insights and recommendations based on market analysis to drive product development and marketing strategies.

4. Product Knowledge & Support:

  • Possess in-depth knowledge of bakery ingredients and products, including flours, additives, and other essential materials.
  • Provide technical support and guidance to clients on product applications and best practices.
  • Conduct product demonstrations and training sessions for customers to enhance their understanding of our offers.

5. Hands-On Engagement:

  • Engage with bakers and production teams on the ground to understand their needs and challenges and provide technical expertise.
  • Facilitate technical discussions that enhance customer confidence in product use and application, based on in-depth understanding of their pain-points.

6. Collaboration:

  • Work closely with our internal marketing and product development teams to align strategies and address market demands.
  • Collaborate with logistics and operations to ensure timely delivery of products to clients.

7. Reporting:

  • Prepare regular detailed sales reports, forecasts, and performance metrics to share with management.
  • Provide feedback from customers to inform product enhancements and new offers.

Yêu Cầu Công Việc

  • Experience: Minimum of 2-5 years of experience in sales, preferably in the baking industry, as well as hands-on technical experience.
  • Education: Bachelor's degree in Sales, Marketing, Food Science or a related field.
  • Language Skills: Fluency in Vietnamese and English is essential.
  • Skills: Strong communication, negotiation, and problem-solving skills.
  • Market Knowledge: Knowledge of the Vietnamese food industry, particularly the baking sector.
  • Technical Skills: Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
8 Đường Số 4A, Phường An Phú, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
THE BODY SHOP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Party
  • Team building
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.

Mission

  • The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.

Những nghề phổ biến tại THE BODY SHOP

Bạn làm việc tại THE BODY SHOP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THE BODY SHOP

THE BODY SHOP

Click để đánh giá