Mô tả công việc
Descriptions:
- Assign staffs to shifts, and collaborate with other staffs to get ready service. Inspect the prep work before serving time.
- Control all restaurant personnel who provide customer care.
- Execute the work as a service staff member directly in certain circumstances.
- At the conclusion of the shift, review all the work and, if necessary, completely hand it on to the following shift or the restaurant manager.
- Coaching & Training staff the necessary customer service skills
- Oversee the equipment used in restaurants, such as the tables, chairs, glasses, cups, and other instruments; perform cashiering, money collection, and reporting as necessary.
- Maintain standards for service quality, food safety, and hygiene.
- carry out additional assignments from supervisors.
Yêu cầu công việc
Qualification:
- Possess a professional diploma in tourism, foreign languages, bartending, or a related industry.
- A minimum of one year in a similar role in the restaurant/hotel industry.
- English communication skills
- Posses managerial abilities
- Possess a forward-thinking attitude, be diligent, and be able to work in shifts.
Quyền lợi được hưởng
Salary & Benefit:
- Negotiable salary pay plus the service price (SVC)
- Working time: 8 hours per shift, 4 days off per month
- Free parking and shift meals
- Take full advantage of social, health, and unemployment insurance
- After probation, annual leaves day.
- There are holidays, birthdays, and funerals.
- Thirteenth-month salary
- Periodic health check as prescribed
- Bonuses for top performers on a quarterly, yearly, and prescribed Tet holiday basis
- Tet gifts for kids and the Mid-Autumn Festival
- Incentives for using internal services at Meritel Hanoi
Tại Chiyoda Sushi – Nơi mà tinh thần đoàn kết được đề cao, sự phát triển của nhân viên được coi trọng, bạn sẽ được đào tạo và phát triển nghề nghiệp cùng thương hiệu nổi tiếng của Tokyo Nhật Bản.
Chiyoda Sushi - Nhà hàng Alacarte Nhật Bản, chuyên về Sushi, sashimi, các món ăn Nhật Bản.
Tập đoàn Chiyoda Sushi Nhật Bản với chuỗi hệ thống các nhà hàng sushi gồm hơn 200 chi nhánh trải dài khắp Nhật Bản. Mang theo sứ mệnh "Đại chúng hóa Sushi", với mục tiêu cung cấp cho thực khách ở khắp nơi trên thế giới tận hưởng hương vị món ăn "chuẩn Nhật" một cách trọn vẹn nhất. Điều đó không thể chỉ thể hiện qua hương vị, mà chất lượng phục vụ theo tiêu chuẩn Nhật Bản cũng là yếu tố không thể thiếu trong quy trình phục vụ quý khách.