Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Thực phẩm & Đồ uống
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Cập nhật 08/03/2025 22:04
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý
Trim Purchaser
Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý
23 việc làm 17 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  • Check trims po file
  • Ask warehouse to create trims code
  • Send the trims code to merch
  • Receive trims purchase order with merch’s signature
  • Ordering the fabric/trims 24 hour later after receive the po from merchandiser.
  • Negotiate the best prices, surcharge, quality and leadtime with suppliers
  • Reactive in tracking trims purchasing/ developing to meet leadtime
  • Draft the appendix of trims purchase contract (if need)
  • Work with supplier to update the actual price & leadtime after receiving the official po
  • Update po status on the system
  • Transfer documents to purchasing admin to process for deposit
  • Send tt copy of deposit to supplier
  • Receive shipping sample of trims
  • Review the shipping sample compared to the request
  • Transfer shipping sample of trims & the approved sample trims to qa for quality inspection
  • Transfer documents to purchasing admin to process full payment
  • Send tt copy of full payment to supplier to get invoices
  • Work with import&export team team to arrange the oversea shipment
  • Transfer the price & leadtime of oversea shipment to merch
  • Ask supplier to ship after receiving payment
  • Make a list of received trims weekly
  • Make a request to check trims before stock in
  • Work with supplier to make extra/ return
  • Provide documents for warehouse to ask for stock in
  • Hold follow up meeting for trims issue
  • Rework with supplier to further improve trims in bulk
  • Update price and other information on database
  • Attend pp meeting & feedback before starting bulk production
  • Update On The System The Fabric Plan Of Each Po And Revised When Needed
  • Evaluate supplier’s performance & negotiate for long-term orders

Yêu Cầu Công Việc

  • University graduate with 1 to 3 years of experience in the garment industry, logistics
  • At least 3 years of experience in trim purchasing and planning.
  • Strong English communication skills, able to effectively engage with international stakeholders.
  • Excellent planning and organizational skills, with smart and focused time management.
  • Proficient in MS Office and capable of fluently reading and understanding English documents.
  • Self-confident, optimistic, and aware of personal strengths.
  • Self-motivated, independent, adaptable, and eager to achieve goals.
  • Proactive, perceptive, and open-minded in various situations.
  • Strong organizational skills, effective negotiation abilities, and problem-solving capabilities.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Một phần lô I/3, đường số 7, KCN Vĩnh Lộc, Bình Hưng Hòa B, Q. Bình Tân, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Mon - Fri, 8AM - 5PM
  • Phúc lợi:

    Expenses: Lunch fee
    Social Insurance: as Social Insurance Law after the probation period (100% Full salary)
    Insurance 24/7 after Probation
    Healthcare: gym center, yoga class at company
    Public Holidays: As Vietnam Labor Law

  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý
Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
74 Nguyễn Thị Thập, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý mong muốn lan tỏa hương vị bữa cơm ấm như bếp nhà và trở thành hệ thống cơm niêu hàng đầu Việt Nam, Cơm Niêu Thiên Lý không ngừng mở rộng và tăng cường nhân sự.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia Bảo hiểm xã hội theo quy định 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • 18/01/2014: Thành lập mang tên là cơm niêu Singapore
  • 14/10/2018: Chính thức đổi tên thành cơm niêu Thiên Lý
  • 03/11/2020: Đã có 6 chi nhánh trãi dài khắp quận
  • Hiện Tại: Đã có 16 chi nhánh khắp quận ở HCM
  • Phát triễn trong 3 năm tới: 80 nhà hàng khắp tỉnh thành Việt Nam

Mission

  • Tầm nhìn: Xây dựng chuỗi hệ thống Thiên Lý đứng đầu với hàng trăm nhà hàng. Góp phần nâng tầm ẩm thực Việt Nam
  • Giá trị cốt lõi: Thiên Lý lan tỏa năng lượng tích cực, yêu thương , là nguồn cảm hứng để bạn tìm về với cảm xúc thông qua những món ăn và phụng sự cộng đồng.

CHÍNH TRỰC 

CHỦ ĐỘNG

QUAN TÂM

HIỆU QUẢ

CỐNG HIẾN

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Công Ty Cổ Phần Cơm Niêu Thiên Lý

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo