Mô tả công việc
- To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
- To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
- To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
- To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
- To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
- To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
- To review lower cost substitute materials with all departments.
- To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
- Perform other related duties and special projects as requires by Head of Department both within and outside the Hotel.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Accounting, Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
- Have experience in purchasing or procurement, preferably in the hospitality industry.
- Knowledge of inventory management systems;
- Negotiation and interpersonal skills and strong attention to detail and accuracy;
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint);
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.
Contact infor:
(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)
AT Energy chuyên doanh các sản phẩm và giải pháp trong các lĩnh vực Tự động hóa và Thí nghiệm điện (Automation and Testing) phục vụ các thị trường: Phát điện, Truyền tải điện và Phân phối điện. Cụ thể:
- Sản phẩm:
+ Phân phối độc quyền các sản phẩm thiết bị thí nghiệm của OMICRON - Cộng Hòa Áo và HIGH VOLTAGE INC - Hoa Kỳ tại Việt Nam.
+ Các sản phẩm và giải pháp sử dụng công nghệ cao từ các Nhà sản xuất có uy tín trên thế giới phục vụ cho các lĩnh vực: Điện, Dầu khí, Than, Khoáng sản, Công nghiệp, Cơ sở hạ tầng... như: Chẩn đoán nâng cao cho thiết bị điện cao áp; giám sát phóng điện cục bộ cho: Máy phát, MBA, cáp cao thế...
+ Cung cấp VTTB cho trạm điện, thiết bị viễn thông, công nghệ thông tin; Vật tư thiết bị dự phòng, thay thế cho các NM Nhiệt điện thủy điện
+ Các giải pháp phần cứng và phần mềm hệ thống SCADA, DMS, OCC, RTU/ Gateway, SAS, camera và các giải pháp tự động hóa cho TBA có người trực và không người trực của ngành Điện và Công nghiệp.
- Dịch vụ:
+ Thí nghiệm và tư vấn giải pháp chẩn đoán chuyên sâu các thiết bị điện cao áp.
+ Dịch vụ lắp đặt, cấu hình, thí nghiệm hiệu chỉnh và đưa vào vận hành các hệ thống điều khiển, hệ thống SCADA và Thông tin liên lạc cho các Trạm biến áp, Nhà máy điện và Công nghiệp.