Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Yêu cầu công việc
• Fluent English & Strong communication & Service mind
• At least 01 year experience in the same position.
• Good at Word/ Excel/PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
Attractive remuneration package & 13th month salary
Local and International training course
05 working days
02 day-off per week
Duty meal & Uniform provided by hotel
Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
Associate Appreciation Week
Take-care culture
Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
Annual health check
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Công Nghệ T-TECH Việt Nam là doanh nghiệp đi đầu trong lĩnh vực phát triển công nghệ tại Việt Nam. Được thành lập ngày 06/11/2002, với nhiều năm kinh nghiệm, T-TECH đã và đang đưa ra thị trường được rất nhiều sản phẩm có tính công nghệ cao, chất lượng tốt, đảm bảo uy tín trên thị trường, góp phần vào việc giảm thiểu nhập siêu, thâm hụt ngoại tệ theo chủ trương chung của Nhà Nước. Hiện nay, ngoài hệ thống phân phối sản phẩm trên toàn quốc, T-TECH đang mở rộng thị trường hoạt động ra ngoài lãnh thổ Việt Nam như: Lào, Campuchia, Myanmar, Philippines… Các lĩnh vực hoạt động chính của công ty: - Nghiên cứu, chế tạo các loại Lò đốt rác thải sinh hoạt, Lò đốt rác thải Y tế, Lò đốt rác phát điện; - Sản xuất, cung cấp các Hệ thống xử lý rác thải, nước thải; - Sản xuất, cung cấp thiết bị thí nghiệm, kiểm định Vật liệu xây dựng; - Sản xuất, cung cấp thiết bị Phát thanh Truyền hình, hệ thống truyền thanh không dây và có dây; - Tư vấn, thiết kế, lập quy hoạch các dự án xử lý rác thải, nước thải.