Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam

Đã xác minh

Việc làm Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam

Cập nhật 06/08/2024 22:46
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 21
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 21
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo
Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam
Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
__
Địa điểm:
Tầng 3 toà nhà số 233 Quan Hoa, Cầu Giấy, Hà Nội

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Công Nghệ T-TECH Việt Nam là doanh nghiệp đi đầu trong lĩnh vực phát triển công nghệ tại Việt Nam. Được thành lập ngày 06/11/2002, với nhiều năm kinh nghiệm, T-TECH đã và đang đưa ra thị trường được rất nhiều sản phẩm có tính công nghệ cao, chất lượng tốt, đảm bảo uy tín trên thị trường, góp phần vào việc giảm thiểu nhập siêu, thâm hụt ngoại tệ theo chủ trương chung của Nhà Nước. Hiện nay, ngoài hệ thống phân phối sản phẩm trên toàn quốc, T-TECH đang mở rộng thị trường hoạt động ra ngoài lãnh thổ Việt Nam như: Lào, Campuchia, Myanmar, Philippines… Các lĩnh vực hoạt động chính của công ty: - Nghiên cứu, chế tạo các loại Lò đốt rác thải sinh hoạt, Lò đốt rác thải Y tế, Lò đốt rác phát điện; - Sản xuất, cung cấp các Hệ thống xử lý rác thải, nước thải; - Sản xuất, cung cấp thiết bị thí nghiệm, kiểm định Vật liệu xây dựng; - Sản xuất, cung cấp thiết bị Phát thanh Truyền hình, hệ thống truyền thanh không dây và có dây; - Tư vấn, thiết kế, lập quy hoạch các dự án xử lý rác thải, nước thải.

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam

Công ty Cổ phần Công nghệ Techmore Việt Nam

Click để đánh giá