Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Customer Service Agent will locate at Nefab Bac Ninh factory and manage all customer communication and process the required documents to be able to manage theshipments, orders, and invoices. Customer service agent will also handle customer complaints and create the required reports. This position will report to Customer serviceand logistic Manager of Nefab Vietnam.
* MAIN RESPONSIBILITIES:
- Be the contact window to maintain good relationship with customers, meet or exceed customer satisfaction.
- Process sales orders and invoices.
- Prepare shipping documents.
- Prepare correspondences and fulfil customer needs to ensure customer satisfaction.
- Maintain customer records by updating customer information.
- Resolve product or service problems by clarifying the customer complaint, selecting, and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction oradjustment, follow up to ensure resolution.
- Handle and follow up on sales/delivery enquiries, including payment issues.
- Plan, arrange and track delivery schedule.
- Follow up with customer on orders and payments.
- Generate sales, inventory, and other reports.
- Work closely with warehouse team on stock availability and its lead time.
- Any other tasks assigned by the leader as needed.
Yêu cầu công việc
- EXPERIENCE:
+ Experience with ISO standard as a benefit.
+ Experience in Packaging industry (corrugated, foam, wooden or plywood) or related to packaging industry is seen as a plus.
- LANGUAGES: Good at English (both in writing and speaking)
- SKILLS AND COMPETENCES:
- Effective verbal and written communication in Vietnamese and English with customers, suppliers, and all other departments.
- Good quality problem solving and decision-making skills.
- Excellent office software skills (MS Excel and MS PowerPoint)
- High workload capability and can work under high pressure.
- Highly motivated and independent.
- ERP experience is a plus.
- Document Control System (such as Master Control) experience is a plus.
- Working time: Monday - Saturday (Saturday can WFH)
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary ; 13th month salary
Xe đưa đón
Shuttle service available to the office
Khác
Working time from Monday to Saturday (2 Sat off)
Công ty Cổ phần Công nghệ Unitech Việt Nam là đơn vị sản xuất và kinh doanh thương mại hoạt động trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng mực, giấy, máy móc, thiết bị và tem nhãn mã vạch với mạng lưới khách hàng đa dạng đến từ tất cả các lĩnh vực của đời sống sản xuất và xã hội như các đơn vị sản xuất may mặc, y tế, siêu thị, công ty thời trang, công ty kính, gỗ lát, chuyển phát, thư viện, trường học, bưu điện, logistic ...
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2014
Mission
Unitech mang trong mình hoài bão của những chuyên gia giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực công nghệ, tài chính và quản lý, với mục tiêu trở thành tập đoàn đa ngành, đa dịch vụ, hoạt động hiệu quả trong lĩnh vực công nghệ thông tin và các lĩnh vực lấy công nghệ thông tin làm động lực phát triển.
Unitech được tổ chức theo mô hình quản lí tiên tiến, không ngừng xây dựng môi trường làm việc hiện đại, đột phá, hiệu quả, nuôi dưỡng sáng tạo, khát vọng vươn lên và có trách nhiệm với cộng đồng