Việc làm IMEDIA

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VÀ DỊCH VỤ IMEDIA
Receptionist (Mandarin Speaking) - Nhân Viên Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Trung)
IMEDIA
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

  • Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness.
  • Acquire extensive knowledge of the resort activities and life on Phu Quoc island along with deeply understanding of guests needs in order to create most personalized recommendations and unforgettable experience
  • Create a warm and welcome arrival experience to all guests by acquiring all necessary information about the guests before their arrival to make the experience as seamless and personalized as possible
  • You are one of the last associates to bid guest a farewell, so you need to ensure that the experience will leave a long lasting memory by being well prepared with accurate billing and guests departure arrangements
  • Handle emails and phone calls in a prompt and professional manner
  • Understand and respect guests privacy, ensures discretion and confidentiality of guests stay and their inquires at all times. This is related to personal information and requests that do not violate resort policies and law of Vietnam
  • Ensure a strict control over the room keys. Follow resort policy of safety and security while handling lost key situations
  • Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling room types and resorts services such as restaurants and bars, spa, tours and transportation, other miscellaneous activities
  • Know set key performance objectives and ensure to meet rooms financial and non-financial metrics such as upselling revenue, IHG Rewards Club Member recognition and enrollments, Arrival/Departure scores and other metrics set by resort management
  • Handle cash float, all financial procedures, reports and paperwork in a an accurate, highly responsible and honest manner according to hotel policy
  • Pay attention to small details, which visually expresses in a spotlessly clean workspace, outstanding services and a well-groomed appearance
  • Handle Lost & Found items honestly, accurately, in a professional manner and in accordance to resort policy

Quyền lợi được hưởng

  • Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
  • At least 14 annual leave, 2 days off per week
  • Relocation, repatriation allowance
  • Rest and relaxation, Home leave allowance: 2 million per 3 service months
  • Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
  • International working environment
  • Insurance as labor law
  • Healthcare insurance for personnel for at least 6-service months colleagues and for the family after working 2 years
  • 24/7 accident insurance
  • Language allowance
  • Other benefits

Yêu cầu công việc

  • Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
  • At least 1-year of service in five-star hotel
  • Possess the customer service - oriented mindset
  • Can work in rotated shifts
  • Fluent in English is a must
  • Can speak Mandarin
  • Able to use Opera or other Hotel Management Systems

Yêu cầu hồ sơ

  • Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(a còng)ihg.com
  • Hotline: 0919 290 709/02973880000 (P&C Department)
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
__
Địa điểm:
Tầng 5, tòa nhà 508 Trường Chinh, Phường Ngã Tư Sở

Công ty Cổ phần Công nghệ và Dịch vụ iMedia được thành lập vào tháng 03/2012 là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thương mại tổng hợp, cung cấp dịch vụ giá trị gia tăng trên nền tảng VIỄN THÔNG, THANH TOÁN TRỰC TUYẾN, E-LOGISTICS và CHUỖI BÁN LẺ THỰC PHẨM SẠCH. Với gần 10 năm trưởng thành và phát triển, iMedia hiện là một đơn vị hàng đầu cung cấp các sản phẩm, dịch vụ viễn thông, tiện ích hàng hóa số, quảng cáo số. Với phương châm “Chia sẻ, tạo niềm tin với khách hàng là sự ưu tiên hàng đầu”. ¡Media luôn hướng tới giá trị cốt lõi , không ngừng hoàn thiện, nâng cấp sản phẩm, đa dạng hóa dịch vụ nhằm xây dựng hệ sinh thái đa dạng cho tất cả các tập khách hàng.

Những nghề phổ biến tại IMEDIA

Bạn làm việc tại IMEDIA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IMEDIA

IMEDIA

Click để đánh giá