Mô tả công việc
Client Support and Relationship Management
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Revenue and Service Opportunities
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Service Level Agreement (SLA) Adherence
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Team Collaboration and Reporting
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Yêu cầu công việc
Skills:
Basic to intermediate understanding of BPO/Outsourcing operations and service delivery.
Strong interpersonal and communication skills.
Ability to support revenue generation activities.
Familiarity with data analysis tools and processes for assessing service metrics.
Experience:
2-3 years in customer success, account management, or related roles within the BPO/Outsourcing sector.
Demonstrated experience in managing client needs and supporting retention initiatives.
Education:
Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ BÌNH MINH HỮU CƠ (BMO) là thương hiệu thực phẩm bổ sung dinh dưỡng cao cấp hoàn toàn từ thảo mộc thiên nhiên. Với mục tiêu chăm sóc sức khỏe, giúp người Việt nâng cao thể trạng, đẩy lùi nguy cơ bệnh tật, BMO đã nghiên cứu để tạo nên những sản phẩm chất lượng cao từ các loại thảo quý được như đông trùng hạ thảo, bồ công anh, nấm linh chi…
Trong những năm qua, BMO đã không ngừng cố gắng nghiên cứu và phát triển sản phẩm của mình. Đồng thời, BMO cũng nỗ lực để hợp tác và hỗ trợ các tổ chức khoa học trong và ngoài nước thúc đẩy hoạt động nghiên cứu nhằm tìm ra những phương pháp tốt nhất bảo vệ sức khỏe con người. Hiện tại, BMO đang hợp tác cùng trường đại học Đà Lạt để cho ra đời những sản phẩm, những thực phẩm sạch 100% tốt cho sức khỏe người tiêu dùng.
1. Tầm nhìn
- Trở thành thương hiệu thực phẩm dinh dưỡng cao cấp của Việt Nam, mang đến sự hài lòng về chất lượng sản phẩm có nguồn gốc hoàn toàn thiên nhiên kết hợp với tinh hoa của khoa học và công nghệ hiện đại, góp phần chăm sóc, nâng cao sức khỏe, hỗ trợ điều trị bệnh cho người Việt.
2. Sứ mệnh
- BMO được thành lập với sức mệnh bảo vệ sức khỏe, hỗ trợ điều trị bệnh cho mọi người, mọi nhà. Chúng tôi luôn cố gắng đưa thương hiệu thực phẩm dinh dưỡng cao cấp BMO trở thành thương hiệu uy tín nhất mong muốn chiếm trọn lòng tin, sự yêu thương và niềm tự hào của người Việt.
3. Mục tiêu
- BMO hướng tới tìm hiểu và nghiên cứu những nguồn nguyên liệu quý ở Việt Nam và các nước trong khu vực để tạo ra những sản phẩm thực phẩm dinh dưỡng cao cấp hàng đầu, đảm bảo tính an toàn tuyệt đối và đáp ứng được các nhu cầu của khách hàng.