Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Location: Hoa Binh Green City, 505 Minh Khai, Vinh Tuy, Hai Ba Trung, Hanoi.
1/ Account Payable
- Record expenses when incurred.
- Process payments to third parties in time. Zero intercompany overdues. No backlog in handling invoices.
- Secure insurance premium invoices are paid on time.
- Verify supporting documents and book AP invoice in accounting system (with proper accounts and cost of centre) within 2 working days onced supporting documents are submited & validated.
- Pay attention to book correctly some AP invoices to Inventory account.
- Assign Tax codes for the Purchases correctly.
- Propose payment plan timely and accurately for review.
- Submit payment plan on or before Tuesday of 2nd week and 4th week every month.
- Once payment plan is approved, process payments on or before Thursday morning of 2nd & 4th week and follow up with approver to make sure all payments are processed within the same day or 1 day latest.
- Ensure all successful payments are booked & applied to AP invoices in accounting system in the same period (no later than 5 working days from payment date).
- Reconcile Payments between Bank & Accounting system and submit to direct superior/FMs on or before WD+2.
- Ensure all payments made are supported by qualified documents.
- Proactively handle inquiries related to payments
2/ Month end closing support
- Complete AP journal entries by WD1
- Prepare AP month end reconciliation file and submit for review before WD+ 3
3/ Integration process
- Experience in taking over new acquisition subsidiaries
- Willingness attitude and support Finance Manager during integration process
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1 to 3 - year experience in accountant payable
- Bachelor in Finance/ Accounting or related field
- Good speaking and writing in English
- Good at Microsoft Office, especially Excel.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Phụ cấp cơm trưa
- Thời gian thử việc: Thử việc hưởng nguyên lương
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Từ thứ 2 - Thứ 6, nghỉ Thứ 7 - CN
- Phúc lợi:
Gói bảo hiểm nâng cao cho bản thân và gia đình
Thưởng tháng 13
Thưởng KPI
Voucher sinh nhật, hiếu hỉ, Lễ - Ngày nghỉ: 14-16 ngày phép năm và 01 ngày phép sinh nhật
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Đầu tư Hạ tầng – Thương mại Bình An (được đổi tên từ tháng 03 năm 2020, tiền thân trước đây là Công ty TNHH Bình An Phú Yên) tọa lạc tại số 581 Nguyễn Tất Thành, xã Bình Kiến, TP. Tuy Hòa, tỉnh Phú Yên được thành lập từ tháng 9 năm 2015 với Vốn điều lệ 50.000.000.000 (Năm mươi tỷ đồng),
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 30/09/2015
Mission
Ngay từ khi mới thành lập, Công ty đã định hướng: “Sự hài lòng, tin tưởng của đối tác và khách hàng là nền tảng, yếu tố quyết định bền vững của Bình An”. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ, kinh nghiệm khai thác dồi dào, đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo, chuyên nghiệp, đặc biệt là gần 200 thiết bị xe cơ giới, xe ben cùng hàng loạt thiết bị máy móc mới và hiện đại đang được đầu tư, Công ty Cổ phần Đầu tư Hạ tầng – Thương mại Bình An tự hào là đơn vị đi đầu trong lĩnh vực khai thác, cung cấp cát, đất địa bàn tỉnh Phú Yên.