Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty Long Thuận

Hành chính
Vận tải
Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
Xây dựng

Việc làm Công ty Long Thuận

Cập nhật 03/09/2024 12:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ LONG THUẬN
TALENT ACQUISITION OFFICER
Công ty Long Thuận
11 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Because of working conditions, we prefer the candidate living in Long Thanh/ Nhon Trach or flexible in location.

  • To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company’s business plan.
  • To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user’s departments by specified criteria.
  • To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
  • To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
  • To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
  • Searches workforce market.
  • Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
  • Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
  • Screening resumes.
  • Performing in-person and phone interviews with candidates.
  • Administering appropriate company assessments.
  • Performing reference and background checks.
  • Making recommendations to HR managers and hiring managers.
  • Coordinating interviews with the hiring managers.
  • Following up on the interview process status.
  • Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
  • Communicating employer information and benefits during the screening process.
  • Staying current on the company’s organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
  • Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
  • Completing timely reports on employment activity.
  • Conducting exit interviews on terminating employees.
  • Other duties as assigned by the Manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years of experience in Recruitment for the manufacturing company for both Direct & Indirect labor
  • College level at least
  • English communication skill.
  • Solid knowledge and experience in labor law, knowledge in build-up regulation, SOP, WI in assignment duty
  • Preferably experience in an international environment/organization
  • Know international standard
  • Computer Skills in MS

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Khu công nghiệp Nhơn Trạch 3

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ LONG THUẬN
Công ty Long Thuận Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tổ 6, ấp 3, Xã Phước Khánh, Huyện Nhơn Trạch, Tỉnh Đồng Nai, Việt Nam

Công ty Cổ Phần Đầu Tư Long Thuận khởi đầu từ ngành công nghiệp năng lượng và các ngành liên quan như: kinh doanh than đá, nhiên liệu rắn; sản xuất và kinh doanh nồi hơi và thiết bị áp lực. Công ty được thành lập ngày 26 tháng 10 năm 2012.

Công ty đã được đối tác và khách hàng đánh giá cao về uy tín, dịch vụ và chất lượng sản phẩm. Chúng tôi tự tin hiện đang là đơn vị dẫn đầu về hoạt động thương mại, cung cấp dịch vụ trong lĩnh vực năng lượng tại miền Nam Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Công ty Long Thuận

Bạn làm việc tại Công ty Long Thuận? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Long Thuận

Công ty Long Thuận

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo