Mô tả công việc
Lobby area
Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.
Customer Service Counter
Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
Maintain clean and tidy counter.
Prepare the necessary forms to assist guests.
Main tasks
Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
Provide essential project information when required.
Have a thorough understanding of the building&039;s regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.
Proper Storage and Compliance
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Properly store equipment, tools, and spare parts after use.
Reports
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Other tasks
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Yêu cầu công việc
What will we offer?
Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well- rounded pro.
Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full- time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who&039;ve been there and done that.
Join the Savills community: We&039;re a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands- on training to launch you into the real estate world.
Quyền lợi
Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
Ability to manage multiple tasks efficiently.
Strong communication, empathy, and customer service orientation.
Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
Ability to withstand high levels of work- related pressure and manage personal emotions effectively.
Good command of English for effective communication.
High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:15:02
Công ty CP đầu tư Nguyễn Tấn được thành lập với giấy phép kinh doanh: 0106621529 cấp ngày 18/08/2014 với hoạt động chính trong lĩnh vực tư vấn chiến lược. Đội ngũ nhân viên, quản lý có nhiều kinh nghiệm làm việc, quản lý, xây dựng cho các công ty số một trong các ngành:
- Thương mại điện tử
- Tuyển dụng
- Mạng xã hội
Với 13 năm kinh nghiệm phát triển có hơn 3 triệu thành viên, hơn 3.000 cộng tác viên và chủ sở hữu nhiều website đầu ngành tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành