Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Công Nghệ Bắc Hà được thành lập vào năm 2000, với trên 20 năm hình thành và phát triển, Công ty Cổ phần Đầu tư và Công nghệ Bắc Hà chứng tôi luôn lấy giải pháp công nghệ sáng tạo và tiện ích chăm sóc sức khỏe cho người nhân làm kim chỉ nam trong mọi hoạt động của Công ty.
Bắc Hà cung cấp nhiều giải pháp hiện đại, và đi theo đó là các thiết bị y tế đồng bộ có xuất xứ từ các thương hiệu nổi tiếng thế giới. Hiện Bắc Hà đang là nhà phân phối chính hãng của máy thở Puritan Bennett™ (Medtronic/Mỹ), Schaerer Medical AG/Thụy Sỹ (nhà sản xuất bàn mổ với trên 100 năm danh tiếng), KLS Martin/Đức (Dao mổ và thiết bị phòng mổ), Siemens Healthcare/Đức (với các thiết bị chẩn đoán hình ảnh CT, MRI, DSA), Longfian/Trung Quốc (Máy tạo Ôxy phục vụ nhanh và kịp thời cho bệnh nhân Covid-19), v.v..