Mô tả công việc
• Welcoming each guest and visitor - whether in-person or online - in personal, friendly, professional manner. Making sure each guest is taken care of by one of your Guides/colleagues or yourself directly
• Creating memorable, personalized, unique guest experiences for each hotel guest and visitor, using available resources, planning strategic and spur-of-the-moment experiences, and demonstrating to team exemplary behavior of a Wink Super Guide
• Using Wink Experience Blueprint to create tangible and clear acts of service, to be implemented by Wink Guides, fellow colleagues and yourself. Using brand standards to develop key touchpoints
• Reviewing all online reviews and share with AOM/HR/DWE for complaints, compliments, etc. for internal action and improvement
• Handling in-person and reported feedback from guests and internal teams. Responding to, assessing, taking action and following up with all issues, complaints, compliments, and suggestions.
• Bein
Quyền lợi được hưởng
•Full contribution of SI, HI, UI on basic salary
•Active, balance & professional working environment
•Fun & playfull internal activities
•Service charge
•14 AL days
•Meal allowance
Yêu cầu công việc
• Passionate about customer service orientation
• Process-oriented, detail-minded, organized
• Self-motivated, proactive, and takes initiative
• Accountable, responsible, reliable
• Able to stay calm and positive under pressure
• Demonstrates self-esteem, self-management, integrity and honesty
• Analytically minded, decisive, creative and thoughtful problem-solving
• Multi-tasker; manages time and prioritizes effectively
• Thrives in fast-paced, changing environment
• Navigates short-term and long-term planning simultaneously
• Resilient to adversity, adaptable to change
• Able to cascade and explain information in a precise and easy-to-understand way to lower team members
• Embraces diverse cultures an
Yêu cầu hồ sơ
• Bachelor’s degree in Hospitality Management or related fields
• Excellent written and verbal communication skills (verbal, written and comprehension) in both Vietnamese and English, other languages a plus
• Strong leadership and ability to provide on the job training
• Ability to think critically, offer solutions, anticipate problems and provide action plan formulation; provide high level of attention to detail
• Team and knowledge management, system diversities, organizational and team interrelationships at multiple levels
• Computer literacy, knowledge of Microsoft Office applications, Hotel operations systems and POS
• Managerial, numeracy, reporting, decision-making, problem solving
Công ty Cổ phần Bạn Uống Tôi Lái “BUTL” là công ty cung cấp các dịch vụ về tài xế và xe ô tô theo hợp đồng điện tử. Dịch vụ của công ty phát triển trên hệ điều hành Android và IOS. Dịch vụ hiện đang có sẵn 24/7 tất cả các ngày trong tuần và tất cả các dịp lễ. Các thị trường đã phát triển TP.Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Hải Phòng, Thái Nguyên, Bình Dương, Nha Trang, Vũng Tàu,...
BUTL mang đến giải pháp tối ưu cho người dùng bằng cách tìm tài xế đưa người say về nhà an toàn trên chính xe của họ, nhất là các khách hàng hay phải tiếp khách, uống bia rượu nhiều mà không tiện để xe lại ở nơi xa lạ. BUTL không chỉ giúp bạn tận hưởng cuộc vui trọn vẹn mà còn đảm bảo sự an toàn cho mọi hành trình. BUTL luôn nỗ lực và không ngừng phát triển để mang đến những giải pháp di chuyển thông minh, tiện lợi và đáng tin cậy nhất cho người dùng.