Chi tiết công việc
- Ensure parent & student are well supported from the beginning until the end of the course by foreseeing parent concerns, problem solving issues, handling complaints within campus.
- Conduct parent touchpoint appointments (parent session, progress updates, graduation).
- Do monthly student's progress update phone calls with parents.
- Interact with Programming Tutors and Teachers on a daily basis to ensure student’s learning progress at campus and notify parents when there are concerns.
- Build a sustainable relationship with Parents through the regular face to face, phone call and email.
- Effectively collaborate with other departments to ensure parents & students receive timely support.
- Follow strictly potential parents/students’ welcoming procedure
- Deliver the welcoming, warm atmosphere and maintain a positive demeanor for everyone entering the campus.
- Coordinate with admission and academic departments to ensure a positive outcomes and contribute to campus renewals and referrals
- Identify trial opportunities from current parents through effective monthly progress updates for potential renewals or potentials new students (referrals)
- Ensure campus’s facilities, inventory, procurement procedures are strictly followed on a daily basis.
- Weekly report to Service Manager for inventory restocking and updates
- Enhance fun, safe learning environment, high quality classroom experience for all students
- Daily reinforcement for campus’ looks and feels
- Align and take assigned actions with Service Manager to ensure scheduling efficiency within campus
- Ensure systems data compliance within campus.
- Ensure well plan event flow & student parent experience joining the event to maintain studying community
- Ensure students are safely picked up on a daily basis.
- Attractive salary package
- 2-month probation with 100% salary
- Incentives bonus when campus achieves monthly targets
- Professional development and training, coaching opportunities
- Learn how to code
- Professional, young, and friendly working environment
- A proven track record in customer service roles
- Prior experience in Education is a plus
- Excellent verbal and written English proficiency
- Great interpersonal skills & customer service-oriented
- Flexible work schedule including weekdays evenings and weekends
- 270 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7
VGS Group mang trong mình khát vọng rực lửa và luôn tâm niệm mỗi CBNV là một chiến binh với tình yêu Golf, người xây dựng - đóng góp cho phong trào Golf Việt.
Với mục tiêu luôn hết mình để mang đến cho khách hàng sự trải nghiệm tốt nhất cũng như tạo ra các giá trị mới dành cho các đối tác, đặc biệt đóng góp công sức để có thể ghi tên Golf Việt lên bản đồ Golf thế giới.
Là đơn vị kết nối cộng đồng Golf nói chung bằng việc tạo ra một sân chơi Golf thống nhất, minh bạch.Thông qua ứng dụng vHandicap, các công ty thành viên cùng với sự phát triển của công nghệ đang tạo ra những tính năng hữu ích, độc quyền dành riêng cho cộng đồng Golfer tiếp cận các dịch vụ nhanh chóng, hiệu quả.
VGS Holding đã và đang tiếp tục phát triển hệ thống vHandicap với những tính năng, tiện ích vượt trội phục vụ cộng đồng. Hoạt động trên nhiều dịch vụ tiện ích như hệ thống tính điểm chấp, đặt sân, du lịch, tổ chức các giải đấu chuyên nghiệp và nghiệp dư, các sự kiện, kỹ thuật số, công nghệ...
Với đội ngũ nhân viên hùng hậu, Ban lãnh đạo trách nhiệm quyết đoán, khả năng tài chính hùng mạnh, luôn là địa chỉ tin cậy cho các bạn yên tâm cống hiến cả thanh xuân.