Việc làm DIGI INVEST

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DIGI INVEST
Customer Service Division Leader
DIGI INVEST
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hải Phòng
AEON Card activities
- Monitor money, all kind of voucher, promotional goods, promotion gift to make sure they are used properly and for right purposes.
- Brief all subordinates about promotion schemes to ensure clear understanding and proper execution.
- Oversee the resolution of any arising issues regarding locker, VAT invoices and customer point scheme.
- Daily monitor and ensure all working tools and equipment of the section are adequate and in good conditions.
- Resolve customers' complaints raised by subordinates.
-Monitor all kinds of AEON card section's reports.
Manpower management
- Plan Monthly Division's duty roster and manpower schedule.
- Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
- Monitor Group Leader(s), General Staff's attendance and attire.
- Approve duty roster, shift plan raised by Group Leader(s).
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff's performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division's staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company's policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide Group Leader(s), General Staff to follow the rules and regulations.
Other duties
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Line Manager's roles when Line Manager's not present at work (i.e. is on leave or on business trip).
- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Line Manager and Store Manager.University degree.
Minimum 4 years related experience is required
Good communication skills.
Good command of verbal English
Have a polite, tactful and friendly attitude
Have good understanding of the needs of customers
Teamwork skill: Actively promote team work.
Service orientation: customer service minded
Leadership: Acting leadership by example.
Persuasion: Ability to persuade others in specific situations.
Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Reasoning ability: Ability to definite problems. Ability to solve practical problems and deal with difficult situationsSalary negotiation
13th salary bonus + MBO bonus
Monthly sales incentive
Allowance: Gasoline/Meal at Canteen
Training programs
Health care 24/7 (After probation)
Staff party/Team Building/Trade Union
Others
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, tòa Golden West, số 2 đường Lê Văn Thiêm, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Digi Invest là đối tác hợp tác toàn diện với MBBank và các đối tác khác: MBS, MBcapital, SSIAM, Vinacapital, Dragon Capital ... Digi Invest đang phát triển và vận hành nền tảng công nghệ Digi Trading được tích hợp trên App MBBank với tính năng Đầu tư tài chính.
Digi trading là nền tảng kết nối và cung cấp các sản phẩm đầu tư tài chính đa dạng phù hợp với số vốn đầu tư cũng như khẩu vị rủi ro của các nhà đầu tư cá nhân: Gói cổ phiếu, chứng chỉ quỹ, chứng chỉ tiền gửi, trái phiếu, …
Hãy gia nhập đội ngũ nhân sự trẻ trung, năng động và nhiệt huyết của Digi Invest để cùng nhau đồng hành và phát triển!

Những nghề phổ biến tại DIGI INVEST

Bạn làm việc tại DIGI INVEST? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DIGI INVEST

DIGI INVEST

Click để đánh giá