Mô tả công việc
- Responsible for all management functions, operating procedures, practices and results of the restaurant.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as scheduled.
- Ensure high level of cleanliness in the restaurant at all times.
- Adhere to all safety and hygiene procedures in handling all equipment, utensils and crockeries and to prevent from accidents and minimize breakages.
- Attend all training assigned to and assist with the training of new colleagues as and when scheduled.
- Checks the dining room before opening hours: table setting, tableware, furniture, lightings, mis-en place and condiments - that they are in order.
- Checks staff uniforms, shoes, general appearance and makes sure they are well-groomed.
- Responsible for all store requisitions on fresh orders and replenishment for the outlet’s consumption.
- Takes food and beverage orders and assists waiters/waitresses in service.
- Ensure maximum creativity in all food displays.
- Checks all orders before they are sent to the guests’ tables and makes sure they are as per guests requirements, from the food down to the beverages.
- Responsible for all monetary amounts stated in guest checks and responsible also for all missing checks.
- Ensures that all restaurant policies and procedures are followed in order to provide quality service to guests.
- Active monitoring and participation in social media to increase awareness and business to restaurant.
- Take appropriate action to resolve guest complaints.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
2. Health and safety and food hygiene certificates.
3. Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage.
4. Have at least 2 year of experience in the same position in luxurious Japanese restaurants or in 4* hotels or higher.
5. Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant.
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Tipharco được thành lập từ năm 1976 với tên gọi Công ty Dược phẩm Tiền Giang. Qua nhiều lần chuyển đổi hình thức hoạt động và tên gọi, đến tháng 2 năm 2006 công ty chính thức chuyển đổi thành Công ty Cổ phần Dược phẩm Tipharco
Trải qua chặng đường hơn 40 năm hình thành và phát triển Tipharco đã nhiều lần được Thủ tướng Chính phủ trao tặng cờ thi đua, Chủ tịch nước trao tặng Huân chương Lao động, Huân chương Độc lập và danh hiệu Anh hùng lao động
Chính sách bảo hiểm
- Các chính sách về bảo hiểm bắt buộc, trợ cấp, khám sức khỏe,
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí
- dã ngoại và du lịch cùng Công ty
- thể thao & các hoạt động ngoài trời
Lịch sử thành lập
-
Công ty Cổ phần Dược phẩm Tipharco (“Tipharco”) được thành lập từ năm 1976, đăng ký giao dịch trên sàn Upcom từ năm 2017 và chính thức niêm yết tại Sở Giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX) vào năm 2023 (Mã chứng khoán: DTG). Tipharco đã có 3 nhà máy sản xuất dược phẩm: Non-Beta Lactam; Beta Lactam và nhà máy dược liệu, thực phẩm chức năng đạt tiêu chuẩn WHO-GMP.
Mission
Trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu trong ngành dược Việt Nam với chất lượng và dịch vụ vượt trội. Thành công của Công ty sẽ góp phần vào sự phát triển của xã hội và đất nước.