Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Team Management:
- Being the person who is in charged ofhandling inquiries from channels: Email/ Daikin VietnamApplication/Homepage/ Facebook/ Official Zalo/ System Integrated & manyFeatures to support directly SS/technician/dealers/ other depts in CallCenter, as "Lead Team Non voice channels"
- Being the person who works directly withthe supervisor of Service Center/ connect directly to PIC from otherdepartments to make smooth process in operation.
- Being the person who works directly withQuality Control Team in Call center to push Call agent improvement.
- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specifically.
- Record problems arising from teams andoffer solutions or ask consultation from leader (if necessary).
- Check the operation process of the teams& raise proposal to make adjustment (if necessary).
- Check operation, KPIs monthly & reportmonthly to Call management.
2. KPI Management:
- Control and monitor Call Center dispatchtime during the day and make necessary, timely adjustments.
- Control agents coordination by team toachieve KPI.
- Ensure quality for answering content forchannels in charged about: accuracy, timely.
- Implement assigned reports.
3. Training Planning:
- Discuss & follow with Quality ControlTeam to check & make adjustment for effective operation.
- Support training team tobuild suitable training content & plan.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Social & Science, Education or English major or related major to the job- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support
- Good at English, especially listening & speaking
- Advanced MS Word, MS Excel and MS PowerPoint is a plus
- Demonstrated ability to handle multiple tasks
- A willingness to learn continuously and to adapt to new conditions
- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills
- Positive attitude and focus on customer service
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Eplus Research, tên quốc tế Eplus Research Joint Stock Company. Eplus là nhà cung cấp các dịch vụ và giải pháp Contact Center hàng đầu tại Việt Nam.
Công ty Eplus là đơn vị trực thuộc của Hệ thống tiêm chủng vắc xin VNVC với hơn 50 trung tâm trên toàn quốc, Hệ thống phòng khám, tư vấn, điều trị dinh dưỡng - Y học vận động cao cấp cho trẻ em và người lớn đầu tiên tại Việt Nam - Nutrihome và Bệnh viện Đa khoa Tâm Anh.
Ban lãnh đạo EPLUS luôn coi “Con người” là tài sản quý giá nhất và là nhân tố thành công then chốt. Cùng với việc trọng dụng và tạo môi trường làm việc thuận lợi nhất để mọi thành viên phát huy tối đa năng lực, phát triển bản thân và đóng góp vào sự phát triển nhanh, bền vững của EPLUS thì việc hoạch định, xây dựng và hoàn thiện chính sách đãi ngộ vượt trội, đặc sắc cũng được Ban lãnh đạo quan tâm hàng đầu. Tại EPLUS, ngoài mức thu nhập cạnh tranh và xứng đáng với năng lực, thành tích...nhân viên còn được hưởng các chế độ phúc lợi ưu việt như: Bảo hiểm sức khỏe cao cấp, bảo hiểm tai nạn 24/24, cơ hội thăng tiến nhanh, được tham gia các khóa đào tạo trong và ngoài nước, thưởng các ngày lễ lớn trong năm, quà mừng sinh nhật, kết hôn, quà ngày quốc tế thiếu nhi, 8/3, 20/10, chế độ thăm viếng thai sản ...
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2015
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo