Mô tả công việc
*Key Activities:
1. Strategy & planning
- Definition of the short & mid-term strategy, including marketing strategy, communication strategy
- Planning of the marketing activity: marketing plan / communication plan / media plan/CRM implementation
2. Budget
- Definition of Marketing budget, allocation and control of the Marketing budget.
3. Product management
- Updates of products / Product launching / Packaging / Brochures, products descriptions, POS elements, etc.
- Product communication and advertising, events linked to products for distributors, gas shop or end-users, B2B & B2C promotions
4. Price management
- Manage SD/KA list price and price structure.
- Collect market(competitor price) and reposition from time to time
- Set up and adjust price DOA
5. Brand management - Building brand awareness & brand image
- Advertising / Communication / Event
- Supervision (update / management) of the company website & Facebook page
6. Distributors / Gas shop management
- Development of Gas shop/Signboard shops/EOL
- Distributor contract/quality management
- Distributor marketing support
- Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the board of management
Yêu cầu công việc
- Experience: 3 years experiences in Sales/Marketing, in the field of LPG or commodity product is preferable. Experience in an international group is a plus
- Language: Vietnamese and fluent English in oral and writing.
- Marketing's KPI versus sales results and brand awareness achievement
- Creativity / think out of the box
- Organized mind, sense of priority
- Work under pressure sense of responsibility
- Good in communications with all type of counterpart (internal as external)
- Work in team (cross departments) and work independently
- Coordination of work between departments
- Welcoming change / improvement
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Paid Leave
Annual Leave
Training
Mobility/Training and Development Program
Công ty Cổ phần F5 Fruit shop Retail (tiền thân là Công ty TNHH Xuất nhập khẩu Thương mại An Minh) tọa lạc tại số 2 đường Cổ Linh, phường Long Biên, quận Long Biên, thành phố Hà Nội. Trong suốt quá trình hình thành và phát triển, Công ty luôn luôn khẳng định vị thế của một doanh nghiệp chuyên nhập khẩu các loại trái cây cao cấp từ các nước trên thế giới với tôn chỉ “Mang đến cho khách hàng không chỉ là những sản phẩm trái cây an toàn, chất lượng cao, mà kèm theo đó là những dịch vụ tiện ích thân thiện”. Công ty đang từng bước phát triển và chiếm được lòng tin của người tiêu dùng Việt Nam. Hiện tại, Công ty có hệ thống 44 Cửa hàng mang thương hiệu F5 Fruit Shop được phân bổ rộng khắp trên địa bàn Hà Nội và Hồ Chí Minh nhằm phục vụ tốt nhất nhu cầu cho mọi Khách hàng. F5 Fruit shop mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong bán lẻ trái cây nhập khẩu ở Việt Nam. Với nền tảng hơn 10 năm trong nhập khẩu và phân phối trái cây nhập khẩu, đầy đủ nguồn lực về tài chính, kinh nghiệm, nguồn hàng… Để thực hiện mục tiêu F5 Fruit shop cần tìm nhân tài đứng đầu trong các vị trí nòng cốt của Công ty.