Job Responsibilities:
The Sales & Marketing Manager has the main responsibility for increasing and maintaining high revenue levels for the Diamond Time Complex in Da Nang, in addition to the following:
Have an in-depth knowledge and understanding of Diamond Time Complex key products, VNGroup brands, and market trends.
Lead in the development of sales and marketing strategy with the Director Branch at least 1 year in advance and monitor, plan weekly sales activities and execute effective business activities with customers.
Effectively manage customer outreach strategies.
Implement & report on S&M strategy progress on time and professionally
Track actual revenue, costs and forecasts
Respond promptly to all inquiries and correspondence from customers. Commit to and communicate results that meet customer needs appropriately and hospitality is consistently achievable
Identify and search for potential customers in the sales area who can fit potential Diamond Time Complex uses, including Flexible accommodation and TikTak Coworking Space, commercial leasing space, and coffee shop.
Achieve budget goals and maximize revenue by executing sales activities within market segments assigned.
Undertake competition analysis by assessing their products, services and sales tactics.
Optimize marketing campaigns based on key performance metrics and customer feedback.
Researching and developing marketing opportunities and plans, understanding consumer requirements, identifying market trends, and suggesting system improvements to achieve the company's marketing goals.
Recruiting, training, scheduling, coaching, and managing marketing and sales teams to meet sales and marketing human resource objectives.Experienced in the hospitality industry.
Bachelor's Degree in marketing, business administration, commercial economics, or hotel and tourism management
2-3 experiences in a management position or equivalent
Understanding and knowledge of sales and marketing.
Good conversational English & good management skills
Strong analytical, organizational, and creative thinking skills.
Excellent communication, interpersonal, and customer service skills.
Knowledge of data analysis and report writing.Attractive salary + service charge (to be discussed during the interview)
1.5 days off per week, 12 days of annual leave
Good benefits (Holiday + Tet bonuses + 13th-month salary)
Free uniforms and parking provided
Participation in health insurance and social insurance according to labor laws and hotel policies
Friendly, dynamic, and professional working environment
Other benefits to be discussed directly during the interview
Opportunities for positive career development
Other attractive incentives to encourage and motivate employees
Công ty Cổ phần F5 Fruit shop Retail (tiền thân là Công ty TNHH Xuất nhập khẩu Thương mại An Minh) tọa lạc tại số 2 đường Cổ Linh, phường Long Biên, quận Long Biên, thành phố Hà Nội. Trong suốt quá trình hình thành và phát triển, Công ty luôn luôn khẳng định vị thế của một doanh nghiệp chuyên nhập khẩu các loại trái cây cao cấp từ các nước trên thế giới với tôn chỉ “Mang đến cho khách hàng không chỉ là những sản phẩm trái cây an toàn, chất lượng cao, mà kèm theo đó là những dịch vụ tiện ích thân thiện”. Công ty đang từng bước phát triển và chiếm được lòng tin của người tiêu dùng Việt Nam. Hiện tại, Công ty có hệ thống 44 Cửa hàng mang thương hiệu F5 Fruit Shop được phân bổ rộng khắp trên địa bàn Hà Nội và Hồ Chí Minh nhằm phục vụ tốt nhất nhu cầu cho mọi Khách hàng. F5 Fruit shop mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong bán lẻ trái cây nhập khẩu ở Việt Nam. Với nền tảng hơn 10 năm trong nhập khẩu và phân phối trái cây nhập khẩu, đầy đủ nguồn lực về tài chính, kinh nghiệm, nguồn hàng… Để thực hiện mục tiêu F5 Fruit shop cần tìm nhân tài đứng đầu trong các vị trí nòng cốt của Công ty.