Mô tả công việc
Customer Support:
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Respond promptly to customer inquiries via email, chat, and social media.
Resolve product or service problems by clarifying the customer&039;s complaint, determining the cause, selecting and explaining the best solution, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
Check outside orders, process and follow with company’s providers.
Make sure the quality/ quantity / price of products when dealing with providers.
Find new providers and Follow carefully with providers to make sure quality when delivering and solve problem ASAP.
Customer Relationship Management:
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
Market Insight:
Stay updated with product knowledge and changes in company policies to ensure accurate communication with customers.
Gather customer feedback and share insights with the product and marketing teams.
Yêu cầu công việc
Skills in listening, problem- solving conflict handling.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
Bachelor’s Degree.
Written and english communication is a mandatory·
Quyền lợi
Other benefits as company’s regulation
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Bonus and commission based on KPI performance.
Parking allowance
Birthday welfare
Paid Annual leave
Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
13 month salary
Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
A focus on personal and professional growth,
Sales commission volume- based.
Professional and dynamic working
A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 23:20:02
Học viện Global Science Journey tự hào đồng hành cùng phụ huynh mang tới trải nghiệm các môn khoa học tự nhiên một cách trực quan, bản chất, hấp dẫn và đầy sáng tạo, giúp các con yêu thích và say mê khoa học, kích thích sự tìm tòi, khám phá; rèn luyện bản thân và phát triển toàn diện năng lực, giúp các con tự tin trên con đường trở thành công dân toàn cầu.
1. Sứ mệnh:
Góp phần cải thiện hệ sinh thái nguồn nhân lực trẻ theo định hướng phát triển toàn diện và bền vững dựa trên nền tảng yêu thương, thấu hiểu, đam mê và sáng tạo. Mỗi học sinh đều được giáo dục toàn diện, phát triển tối đa năng lực, sẵn sàng thích ứng, góp phần kiến tạo tương lai.
2. Tầm nhìn:
Trở thành tổ chức giáo dục mang tầm quốc tế chuyên đào tạo khoa học cơ bản, khoa học thực hành, STEM, kĩ năng mềm, hội nhập khoa học Quốc tế và định hướng thế hệ trẻ tới mục tiêu phát triển toàn diện và bền vững.
3. Giá trị cốt lõi:
Global Science Journey nỗ lực không ngừng trong việc mang tới môi trường học tập chất lượng
Khách hàng là trọng tâm
Đồng hành – Hiệu quả – Phát triển
Luôn nỗ lực học tập, đổi mới và sáng tạo không ngừng
Đồng hành vì mục tiêu chung
Làm việc hiệu quả: “Đạt thành công lớn hơn với nguồn lực phù hợp”
Phát triển bản thân, vượt lên chính mình
Triết lý giáo dục:
Tạo ra môi trường học tập hạnh phúc, trên nền tảng giáo dục khai phóng, lấy học sinh làm trung tâm. Học sinh không cần phải đến các môi trường học tập đắt đỏ mà vẫn có cơ hội học tập thực hành khoa học tự nhiên và STEM tại môi trường học tập hiện đại và giáo viên giàu kinh nghiệm với chi phí hợp lý.