Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Follow the appointments and delegation schedules, and implement the appropriate scheduling staff
- Health check-up for reception and cashier, package creation, blood collection list;
- Update the health check situation, close the delegation list, make a detailed table for the health checkup;
- Create a Health checkup package, process voucher, blood code, reception form.
- Receive customers, solve problems arising from the authority and delivery information to the supervior, communication between departments;
- Organize and follow staff schedule and submit reports for weekly accounting;
- Professional training, communication skills, corporate culturefor new employees
- Instructions, reminders, test agent,...;
- Examine and supervise the staff's mental and working attitude;
- Arrangement of work schedule of FO, Tet holidays, partime doctor timekeeping;
- Clinic coordination
- Supervision and allocation of reception
- Scheduled monthly stationery last month, report on client tracking, report as designated by Clinic Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Colleague or University Degree is preferred
- At least 2 to 4 years in Clinic Receptionist Team Leader role
- Customer service orientation
- Good organization and multi-tasking abilities
- Help colleagues, convey subordinate’s aspirations with superior, sympathetic, share the environment of solidarity in the workplace
- Improve customer care skills; handling complaints from customers;
- Perform a team leader's good role. Indicate interest and enthusiasm in work and have good sense of job responsibilities.
- Good communication in English or Japanese or Korean.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Mô tả công việc
1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng
• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.
• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.
2. Đảm bảo chất lượng
• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu
• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa
• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm
3. Quản lý nhân sự hiệu quả
• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên
• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên
• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý
4. Quản lý tài chính, tài sản
• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.
• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.
• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.
5. Quản lý hoạt động kinh doanh
• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.
• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.
• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng