Mô tả công việc
- Carry out check - in and check – out process.
- Update occupancy & unit status details on the computer system, giving copies to authorized parties.
- Check and register any tenant’s visitors, ensuring that the necessary details are obtained, i.e., passport, ID card, etc.
- Receive all complaints / requests from tenants and forward to relevant departments or report directly to Line Manager. Keep tracking of the cases until it is resolved.
- Answer the telephone promptly and clearly in a courteous and friendly manner.
- Follow up, record, read, process information within authority and keep the FO Logbook up to date daily.
- Prepare any key cards for the next day’s tenant arrivals
- Receive tenant’s payment and issue a proper receipt
- Perform other tasks as requested by Line Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
- Compulsory SHUI upon full gross salary
- Annual health check, Additional health insurance
- Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid-Autumn...
- Outing trip
- Uniform, free parking
- Clear growth and promoted opportunities
Yêu cầu công việc
- Proficient in English, fluent communication skills
- Graduated from college/university in related field
- Have more than 6 months experience in similar role is an advantage
- Able to work in shifts: Shift 1: 6am-2pm, Shift 2: 2pm-10pm, or Shift 3: 10pm-6am (if required)
Yêu cầu hồ sơ
Mô tả công việc
1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng
• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.
• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.
2. Đảm bảo chất lượng
• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu
• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa
• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm
3. Quản lý nhân sự hiệu quả
• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên
• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên
• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý
4. Quản lý tài chính, tài sản
• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.
• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.
• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.
5. Quản lý hoạt động kinh doanh
• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.
• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.
• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng