Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Cập nhật 02/10/2024 10:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
Front Desk Agent
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
2 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình, Huyện Bố Trạch - Quảng Bình, Huyện Lệ Thủy - Quảng Bình

Mô tả công việc

  • Be the warm welcome that kicks off a memorable guest experience ​
  • Acknowledge IHG Rewards Club members and returning guests, in person or on the phone ​
  • Take and manage guest bookings, up-selling opportunities and telling them about ways to improve their stay ​
  • Handle cash and credit transactions ​
  • Start every stay right by swiftly checking guests in and out - take IDs, hand out room keys, and control and release safety deposit boxes ​
  • Stay one step ahead of guests’ needs – record and act on their preferences, and handle their messages, requests, questions and concerns​
  • Be a trusted contact for all guests. Help them with anything from bill issues to local knowledge, and loop in management when necessary ​
  • Stay safe all the time. Following our safety procedures, you’ll report all incidents and wear any protective gear needed ​
  • Take pride in your appearance and place as a brand ambassador ​
  • Always know what events and activities are on the day’s schedule ​
  • Jump into other ad-hoc duties when your colleagues need your help

Quyền lợi được hưởng

At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​

Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​

True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​

True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​

True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​

True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner​

There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.​

Yêu cầu công việc

  • Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to ​
  • Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest leaves with great memories ​
  • Fluency in the local language - extra language skills would be great, but not essential ​
  • Literate and tech-savvy - you’ll need a good grasp of reading, writing, basic maths and computers​​

​​

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 27, Tòa nhà Vinaconex 9, Đường Phạm Hùng, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng

• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.

• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.

2. Đảm bảo chất lượng

• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu

• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa

• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm

3. Quản lý nhân sự hiệu quả

• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên

• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên

• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý

4. Quản lý tài chính, tài sản

• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.

• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.

• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.

5. Quản lý hoạt động kinh doanh

• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.

• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.

• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Click để đánh giá