Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Cập nhật 02/10/2024 10:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
Guest Service Agent/ Nhân Viên Lễ Tân
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

• Greets and assists all guests in a friendly and helpful manner at all times, while attempting to learn and use guest’s name at every opportunity

• Registers and rooms all arrivals according to established procedures

• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures

• Performs check in, check out, room change procedures and ensures all data are fully entered correctly into the hotel systems in accordance with reservation

• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received/sent

• Cashes hotel guest’s personal and travellers checks and assists with currency exchange

• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures

• Responsible and attends to guest’s safety box use at all times

• Knowledgeable of all special promotion and procedures for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.

• Attends to guest complaints, inquiries and requests; escalates problems to supervisor/Assistant Manager if he/she is unable to assist

• Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels

• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a high level of satisfaction

• Performs audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion

• When on night shift, checks night report and prepares morning report, along with all necessary preparations for guest arrivals

• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct use of forms, reading telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems

• Maintains exemplary deportment standards of behavior, appearance and attitude as expected in an IHG Brand

• Takes personal interest and pride to ensure that the guest service work area is kept clean and in an orderly state at all times

• Strives to maintain the high standards of the hotel for all guests with special attention to IHG Loyalty Program members and other VIP’s

Quyền lợi được hưởng

Competitive salaryService charge

Social Insurance as law

Bao Viet Health insurance for personal and family

24/7 Accident Insurance

Rest & Relaxation Allowance

Relocation assistance

Repatriation allowance

Home Leave allowance

Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort

Gym room

Yêu cầu công việc

1. Education:

High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

2. Service years in the field:

1-year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.

3. Knowledge and skills:

Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.

Able to read and write English

Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System

4. Language: English and Vietnamese

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
  • Certificates related to applied position
  • Phone: 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 27, Tòa nhà Vinaconex 9, Đường Phạm Hùng, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng

• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.

• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.

2. Đảm bảo chất lượng

• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu

• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa

• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm

3. Quản lý nhân sự hiệu quả

• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên

• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên

• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý

4. Quản lý tài chính, tài sản

• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.

• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.

• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.

5. Quản lý hoạt động kinh doanh

• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.

• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.

• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Click để đánh giá