Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
- Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
- Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
- Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
- Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
- Handle incoming calls when needed and take action as necessary
- Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
- Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
- Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
- Receive, deliver and manage materials
- Order, receive and manage general purchases for the center
- Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
- Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
- Channel the center’s facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu Cầu Công Việc
- Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
- Energetic, friendly and customer-oriented
- Computer literate and proficient with inventory control
- Passion for speaking English
- Willing to work in shift
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months, Full salary during probation
- Cơ hội huấn luyện:
Join a Unique Wall Street English course for up to $3500
Acquire professional customer services skills
Full training and on-going professional development - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp: Participate in a multinational working environment
- Phúc lợi:
Annual Leave of 15 days plus Vietnamese national holidays
Personal health insurance (pay for your personal medical & health check services, provide and keep update on quality medical businesses facilities check list in HCMC)
Working facilities provided - Lương: 7 Tr - 8 Tr VND
Mô tả công việc
1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng
• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.
• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.
2. Đảm bảo chất lượng
• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu
• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa
• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm
3. Quản lý nhân sự hiệu quả
• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên
• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên
• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý
4. Quản lý tài chính, tài sản
• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.
• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.
• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.
5. Quản lý hoạt động kinh doanh
• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.
• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.
• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng