Mô tả công việc
In charge of managing/controlling lobby and front desk areas of Milwaukee factory at Saigon High Tech Park, District 9, HCMC
Under Factory Operations Management Department Location: At lobby front desk of Milwaukee factory in Saigon High Tech Park
Shift rotation: Morning 6:30AM - 3:00PM
Afternoon 11:00AM - 7:30PM (From Monday to Saturday)
VISITOR ARRANGEMENT:
- Serve visitors by greeting, welcoming, and directing them appropriately.
- Notify relevant employees/departments when visitors arrive.
- Cooperate with security team to comply the process of factory entry registration for visitors. Follow security procedures, such as monitoring the logbook and issuing visitor badges by using visitor controlling systems to grant access for visitor cards.
- Control access door cards.
- Keep an eye on security and telecommunications systems of lobby and office
- Answer visitors' questions, calls, and emails, and provide them with the relevant information
- Support controlling and maintaining locker area for visitors
- Sign for deliveries and ensure all mails and packages delivered to company
ACCESS DOOR SYSTEM MONITORING FOR EMPLOYEE:
- Work on system to grant access for employees. Double check and cooperate with relevant departments to maintain the Matrix of access door for each level.
- Check and raise the issue related to access door system.
- Other tasks as appointed by department manager
Yêu cầu công việc
- College and above; Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects.
- Minimum 1 year in similar position.
- Be able to comfortably use English, Chinese is a plus; English: Verbal communication + Written
- Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook)
- Excellent time management skill, have ability to prioritize work
- Strong organizational skills especially multi-tasking
- Attention to details and problem-solving skills
- Helpful and friendly demeanor Ability to stay calm under pressure
Quyền lợi được hưởng
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Mô tả công việc
1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng
• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.
• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.
2. Đảm bảo chất lượng
• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu
• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa
• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm
3. Quản lý nhân sự hiệu quả
• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên
• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên
• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý
4. Quản lý tài chính, tài sản
• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.
• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.
• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.
5. Quản lý hoạt động kinh doanh
• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.
• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.
• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng