Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Cập nhật 02/10/2024 10:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
Omakase Restaurant Manager
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội

Mô tả công việc

Objective

The Omakase Restaurant Manager will oversee the pre-opening and ongoing operations of our exclusive Omakase restaurant, ensuring the highest standards of service, quality, and operational excellence. This role will manage all aspects of the restaurant, including staff training, guest relations, and operational efficiency.

Key responsibilities

A. Pre-Opening Tasks (5 Months Before Opening)

1. Recruitment & Training:

o Collaborate with HR to hire and onboard a skilled team of service professionals and kitchen staff (if support required).

o Develop and implement training programs focusing on High-end dining experience and the unique needs Omakase and Japanese culinary/service culture.

2. Operational Setup:

o Develop and establish Standard Operating Procedures (SOPs) for all front-of-house operations.

o In charge of creating and submit annual OPEX/CAPEX as well as Business forecasting/P&L to BOM.

3. Menu & Beverage Collaboration:

o Work closely with the Head Chef and Beverage Manager to finalize the food and drink menus, with heavy focus on Cost control and Profitability.

o Assist in crafting a Sake pairing menu to complement the Omakase experience (following Head Chef guidance).

4. Procurement & Equipment Setup:

o Propose and revise OS&E checklist and submit to BOM.

B. Day-to-day Operation:

1. Customer Experience Management:

o Ensure a seamless, high-touch customer experience from reservation to post-dining.

o Handle VIP guest relations, ensuring their needs and expectations are exceeded.

2. Staff Leadership:

o Lead, inspire, and manage the front-of-house team to deliver exceptional service.

o Conduct regular training sessions to maintain high performance and service standards.

3. Operational Excellence:

o Monitor and maintain cleanliness, ambiance, and all service operations.

o Ensure compliance with food safety and health regulations.

o Support and Coordinate with the Luxury Bar outlet in Basement as per requested by BOM.

4. Financial Performance:

o Manage daily financial operations, including budget control, inventory management, expense management, and profitability monitoring.

o Analyze and report sales performance and guest feedback, implementing improvements as needed.

Quyền lợi được hưởng

- Income: Competitive, negotiable based on capability

- Statutory Social Insurance

- 13-monthly salary

- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...

- Structured Learning and Development Program. 

Yêu cầu công việc

A Knowledge 30%

1 Bachelor’s degree in Hospitality/Diploma or relevant field (or equivalent experience). 5%

2 In-depth understanding of luxury F&B operations, particularly Japanese fine dining. 10%

3 Minimum 2–3 years of experience managing high-end restaurants, preferably in same category or F&B outlet in 5 star hotels.

Experience in Omakase or Japanese dining is more preferred. 15%

B Technical Skill 40%

1 Proven ability to manage all aspects of restaurant operations, including SOP development and financial controls. 10%

2 Strong knowledge of Japanese culture, Japanese proficiency is a huge advantage (N3-N2). 15%

3 Professional English proficiency 10%

4 Excellent proficiency in POS, budgeting, and Microsoft Office. 5%

C Core Competencies 30%

1 Leadership Skills: Exceptional ability to inspire and manage a team to deliver excellence. 10%

2 Customer Focus: A keen sense of client preferences and the ability to adapt and exceed expectations. 10%

3 Adaptability: Proven adaptability to clientele demand and market changes. Indicating an attitude of eager to learn and non-stop improvement mindset. 10%

Total 100%

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 27, Tòa nhà Vinaconex 9, Đường Phạm Hùng, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng

• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.

• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.

2. Đảm bảo chất lượng

• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu

• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa

• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm

3. Quản lý nhân sự hiệu quả

• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên

• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên

• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý

4. Quản lý tài chính, tài sản

• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.

• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.

• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.

5. Quản lý hoạt động kinh doanh

• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.

• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.

• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Click để đánh giá