Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Cập nhật 02/10/2024 10:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
Hostess /Tiếp Viên Nhà Hàng
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 21/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đường Hòn Giồ Thuận Qúy, Thôn Tiến Hòa, Xã Tiến Thành, Thành phố Phan Thiết, Tỉnh Bình Thuận, Việt Nam

Mô tả công việc

Outlet Operation
• Greet the guest promptly, courteously, graciously with eye contact, a smile and good posture.
• Set-up host/hostess stand, review guest reservations book, and make recommendations as to the setup of the room, maintain a station chart and cover count for the restaurant while recognizing the maximum workload capacity of each server in order to meet service standards.
• Handling guests without reservations or those waiting for others to join them.
• Seat the guest promptly at a table pre-set for the number in the party and according to guest preference.
• Presenting menus and explanations for all menu items.
• Present children's menus, when appropriate, and describe specials.
• Utilize a "Captain's Order" correctly for communicating with all food & beverage orders.
• Execute efficiently the sequence of service for Breakfast, Lunch and Dinner.
• Be knowledgeable on the menus, drink, wine list explanation and beverage service.
• Familiarize with the outlet and kitchen area as well as guest facilities.
• Service all needs for any private dining or private function.
• Service of food and beverage items in an unobtrusive and professional manner.
• Maintaining and keeping clean of all service area to the standard level.
• Answer telephones according to the standards and take guest reservations or provide information regarding hotel standard.
• Proper care and usage of telephone for out of sight communication.
• Monitoring guest history and inform the manager of a guest's special occasion, birthdays, anniversaries, dietary preferences and allergies.
• Provide quick and efficient service to all guests and up keeping Hotel standard.
• Well versed with all food and beverage and offerings and be able to confidently discuss with guest.
• Anticipate the needs of guests, respond accordingly to guest inquiries or problems, and recognize regular guests by name and utilize the guest's name consistently.
• Ascertain guest's satisfaction and handle any glitches which may arise, informing a manager of the situation and how it was resolved.
• Personally handle all guests' complaints to note exactly what happened and solution(s) in the glitch form and notify the Manager and Food & Beverage office.
• Addressing guest dissatisfaction immediately and inform the manager of the action taken and/or inform manager immediately of a guest concern so that remedial action can be taken.
• Having an effective communication stream among working colleagues.
• Completing all follow-up tasks on a timely basis.
• Actively involved in banqueting operational aspects and service i.e. group beach parties, weddings, private island picnics, etc...
• Participate in all inventories directly involved with the operation of the department.
• Constantly inspect and observe physical condition of facilities and equipment in the outlet and make recommendations for corrections and improvements as needed.
• Execute light administrative duties assigned keep track of faxes and any special events taking place in the restaurant.
• Assist in completion of administrative duties such as: keeping reservation book up to date; daily and monthly sales reports; attendance sheets up to date; proper filing of all documents; logbook
• Not to disclose any information about the restaurant/competition without prior approval from the Manager or the Food & Beverage office.
• Reporting of any accident immediately, no matter how minor, to a manager.
• Providing efficient and attentive assistance to any mishap in the restaurant.
• Properly and accurately close guest checks; process cash and credit card payments; properly settle voided checks or complimentary meals.

Yêu cầu công việc

-Có kinh nghiệm ở vị trí tương đương ít nhất 1 năm ở các khu Nghỉ dưỡng, Khách sạn 4* hoặc 5*
-Ưu tiên ứng viên có khả năng giao tiếp tiếp Anh

Quyền lợi được hưởng

- Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- 2 ngày off/ tuần
- Phụ cấp cơm ca
- Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS
CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 27, Tòa nhà Vinaconex 9, Đường Phạm Hùng, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Đảm bảo sự hài lòng của khách hàng

• Giải quyết khiếu nại của khách hàng theo chính sách công ty trong ca.

• Triển khai kế hoạch cải tiến và nâng cao dịch vụ chăm sóc khách hàng.

2. Đảm bảo chất lượng

• Đảm bảo sản phẩm được chuẩn bị theo tiêu chuẩn thương hiệu

• Thực hiện kế hoạch sử dụng và chuẩn bị hàng hóa

• Đảm bảo chất lượng và an toàn thực phẩm

3. Quản lý nhân sự hiệu quả

• Tuyển dụng, phỏng vấn nhân viên, thực hiện đào tạo, hướng dẫn cho nhân viên

• Sắp xếp lịch làm việc và chấm công cho nhân viên

• Quan sát, tìm hiểu, phân tích năng lực cá nhân của từng nhân viên và có kế hoạch sử dụng hợp lý

4. Quản lý tài chính, tài sản

• Chủ động kiểm tra tình trạng thất thoát hàng hóa, tài chính.

• Trực tiếp kiểm tra phiếu giao hàng của kho.

• Giám sát số lượng công cụ, dụng cụ, tài sản.

5. Quản lý hoạt động kinh doanh

• Chịu trách nhiệm về hiệu quả kinh doanh của nhà hàng.

• Tổ chức các chương trình khuyến mại... theo kế hoạch đã được phê duyệt.

• Tích cực tìm kiếm nguồn khách hàng cho Nhà hàng

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

CÔNG TY CỔ PHẦN KAS HOLDINGS

Click để đánh giá