Mô tả công việc
- Providing Food & Beverage Service to customers to experience the best satisfaction.
- Ensure services such as maintaining cleanliness, table setting, customer service, ordering and food setting according to SOP.
- Supervise / direct the work of waiter / waitress to maintain the best service quality.
- Minimize customer complaints by responding promptly to customer complaints and requests.
- Deliver daily briefings and attend other Food and Beverage meetings as required.
- Prepares for service by ensuring the department’s:
• Equipment is clean.
• Requirements for special occasions are ready.
• Outlet is ready for service and guest comfort.
- Carries out effective service by ensuring all ambassadors are aware of their role in:
• Greeting and seating guests.
• Explaining and up-selling daily beverage specials.
• Processing food orders accurately.
• Ensuring payment methods are handled accurately.
• Ensuring working areas are cleaned and re-set quickly.
• Ensuring the outlet / bar is clean.
- Carry out effective beverage service by ensuring:
• Beverages are up-sold and regularly replenished, abiding by alcohol service regulations
• Converse with guests about beverages, advise, take order and serve.
• Making and presenting cocktails
• Conduct spot checks in the bar to ensure proper pouring, cleanliness and stock control
- Facilitating/ Giảng dạy :
• Support facilitators on preparing all materials, equipment, good ordering for practicing class.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Paying insurance 100% on salary
- Telephone allowance (Conditional)
- Meal per shift allowance (Conditional)
- The monthly service fee bonus is based on the company's revenue.
- 13th month salary bonus
- Bonuses for Major Holidays of the Year
- 12 days of leave per year
- Birthday gifts Hospitality
- English training courses according to the standards of EHL Switzerland.
Yêu cầu công việc
• At least 01 years of related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
• Good communication and writing skills in English
• Problem solving, motivating, organizational and training abilities.
• Leadership skills
• 4 or 5 star or upscale restaurant experiences are preferred.
Yêu cầu hồ sơ
Với mong muốn lan tỏa tình yêu kem Ý và đưa loại kem ngon nhất thế giới đến gần hơn với những thực khách tại Việt Nam, La Milana ra đời như một biểu tượng của sự trải nghiệm sang trọng và chất lượng hàng đầu mang đậm dấu ấn văn hóa ẩm thực Ý.
Tại La Milana, từng ly kem, chiếc bánh hay tách café… đều là một tác phẩm nghệ thuật kỳ công được kết tinh bởi niềm đam mê, sự tìm kiếm sáng tạo không ngừng cùng kinh nghiệm nhiều năm làm nghề của đội ngũ nhân sự La Milana nhằm thỏa mãn những khẩu vị tinh tế nhất!
Từ những nguyên liệu cao cấp tuyển chọn hàng đầu thế giới, dưới bàn tay tài hoa của người đầu bếp, các sản phẩm của La Milana đã chinh phục được những thực khách khó tính nhất bằng sự thơm ngon, tươi mới một cách tự nhiên